25. toukokuuta 2012

Eka oma postaus!


E: Mulla on nyt pikkunen tovi aikaa ennenku jaksan rynnätä salille, joten nyt löyty siis just sopiva hetki postailuun. Ihan outoo kirjottaa tänne toisen blogin puolelle, mutta oon silti ihan innoissani, ku saa yhdistää voimat Jaanan kanssa.

IMG_3668
IMG_3673

Haahaa, heräsin tänään ajoissa jo kaheksan jälkeen heittään kunnon aamulenkin, ku sai mennä vasta yhteentoista töihin. Sit lenkin jälkeen suihkussa mä aloin miettiin, että oonkohan mä edes tarkistanu moneenko oon menossa, vai onko tää vaan mun joku oma päähänpistos. No, mä tulin 10.13 suihkusta, katoin listaa ja tajusin, että mun olis pitäny olla jo kymmeneltä töissä. Mä pistin melkosen tehovaihteen päälle ja juoksin töihin. Olin melkosen nopee, nimittäin tasan seittemän minuuttia myöhemmin, 10.20, mä olin työmaalla! Siinä jäi kyllä hiukset harjaamatta.

IMG_3672

Nyt mä suuntaan salille ja sit porukoille syöpötteleen. Mä oon vetäny töissä kokopäivän karkkia ja kun äiti kävi kaupassa, pistin sen ostaan kotiin karkkia, että saan kotiinmennessä vähän lisää karkkia! (moneenko ekrtaan tuli sana karkkia? hah!) Hyvästi kesäkunto, katellaan ehkä sit ensvuonna!

IMG_3663

Illasta me lähdetäänki vähä Jaanan ja Sannan kans ulkoileen ja tuulettuun. Siitä lisää ehkäpä vähän myöhemmin. Mulla tosin herätys kello 7.00, joten ajelen yöllä itteni vielä takas tänne pikkucityyn.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti