30. toukokuuta 2012

my dear friend


E:Mä sain tänään töissä viestin, joka tuli ihan puskan takaa. Nimittäin Mantsu sielä pisti sähkettä, että missä päin mä liikun tänään. Mantsu oli tääläpäin ja niinpä me sovittiin treffit mun töiden jälkeen, että päästiin rupatteleen kahvin merkeissä. Me ollaan nähty viimeks pari kuukautta sitte, ja jostain saamattomuuden syystä ei olla ees oikein oltu kovinkaan kummosesti yhteyksissä. Nyt me sit istuttiin pari tuntia ja päivitettiin toisemme ajantasalle kaikissa kuumissa juoruissa ja kaikenmaailman turhanpäiväsyyksissäki. Oli ihana nähdä ja sovittiin, että ei saa antaa enää yhteydenpidon tällain jäädä. Kiireessä vaan usein käy niin, että sit ei vaan muka ehdi ja sitte se jää kauheen pitkäks aikaa. Hyi mua, aion parantaa tapani!

IMG_3743
IMG_3738
IMG_3741
Mä oon taas käyny pumpissa lauantaina, maanantaina ja tiistaina. Maanantaina mä olin myös vatsapepussa ja tänään coressa. Niimpä musta ei oikein oo voinu ottaa minkäänlaisia kuvia, ku mä oon aina jossain reenivaatteissa tai näytän muuten vaan rentulta. Tässä siis toinen asia, mikä pitäis parantaa, vois joskus pukeutua ku ihmiset.
IMG_3737
Mulla on kauhee kriisi lauantain juhlien pukeutumisen suhteen. Joo, oon ostanu kaks mekkoo, mutta kumpikaan niistä ei ookkaan enään kivoja tai siihen tilanteeseen sopivia. Sit mulla olis pari muutaki hamosta, mutta ku vähä kumartaa, perse vilkkuu ja kriittiset paikat näkyy. Ei siis ehkä ihan soveliaita toisten valmistujaisjuhliin. Mulle tulee varmaan vielä paniikki lauantaina, ku pääsen illalla töistä ja pitäs kovaa kyytiä olla kiitämässä juhlista toisiin, eikä vieläkään varmaan oo mitään päällepantavaa. No, toivotaan, että mä selviän vielä tän ongelman kans ajoissa!
IMG_3708

2 kommenttia :

  1. Voi Mantsun hiukset on aivan ihanat <3
    Koskahan sillä on viimeks ollu noin lyhyet..ala-asteella varmaan :D

    VastaaPoista
  2. se oli tänään leikannu ne ja mä kans ihastuin niihin heti! sopii sille ihan ku nakutettu :)

    VastaaPoista