28. toukokuuta 2012

Weird conversations with your best friend… that no one else never understands.



J: Moi, mun eka oma postaus tähän blogiin! Mustaki tuntuu aika hauskalta kirjottaa tänne. Mulla on tavallaan myös ikävä vanhaa blogia, vaikka täällä internetin ihmeellisessä maailmassahan se vielä on ja voin silti lueskella sitä!

Mun viimepäivät on oikeestaan menny vaan hengaillessa kamujen kanssa ja lenkillä. Ainiin ja töissä. Töissä onki nyt mukavaa, meille tuli puutarhalle tänään harjottelijapoika kahdeks viikoks. Voidaan antaa sille kaikki vähemmän kivat hommat, se tekee neki niin innoissaan!

Huomenna mulla on vapaapäivä ja voisin mennä ehkä pitkästä aikaa pumppiin Elliinan kans. Voi kehvatsu, mä oon ollu pumpissa viimeks tammikuussa. Ei siitä varmaan huomenna tuu yhtää mitää, siks mua ei sinne hirveesti huvittais mennäkkää..

IMG_2487
IMG_2483
IMG_2455
IMG_2470

IMG_2480
IMG_2465

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti