4. kesäkuuta 2012

ilma ku morsian tuksun häissä


J: Mikähän mua vaivaa? Mulla ei oo tuntunu olevan aikoihin _mitään_ asiaa mitä haluaisin jakaa kanssanne, rakkaat kanssakulkijat. En vaan oo jaksanu alkaa paasata turhasta ja tehdä tikusta asiaa. Ei  mulla sitä asiaa nytkään oo, ajattelin vaan tulla kertoon että vieläkin henki pihisee meikäläisessä.

Alkaa pikkuhiljaa tulla taas jo liianki tutuks tullu stressin aihe takas aivonystyröitä vaivaan. Mulla on enää kuukausi duunia ja uus jobi pitäs keksiä. Miks pitää olla tämmönen joka tekee vaan pätkätöitä? Ois oikeesti kiva jos ois edes puolen vuoden sopimus johonki. En millää haluais koko loppuelämääni tehdä pelkkiä kesätöitä? Perkele.

Huomenna treffaan pitkästä aikaa Lottaa. Mulla on vapaapäivä, joten päästään kertoon kuumimpia juoruja jo hyvissä ajoin! Mä en jaksa oikeestaan edes odottaa, että pääsen huutaan kaikki uusimmat jutut samaan aikaan ittestäni pihalle niin että kuulostan lähinnä tältä: KJHAISUFIAUSUHAFHAASIFDJOQUR.
Illalla suuntana olis taasen bodypump. Raudannostoo akkojen tyylillä.

Äh, en tiiä. Mulla ei nyt riitä jutunjuurta tän enempää. Seuraavan kerran meitsistä kuuluu meidän yhteisen postauksen merkeissä, sellasen pitäs tässä ihan piakkoin ilmestyä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti