22. toukokuuta 2013

+15, (Jooh..) suomen kesä (Huh!)

IMG_9702

J: kohta mulla tulee kiire, en oo syöny vielä aamupalaa saati käyny suihkussa.. Pitäs kohta olla jo menossa kohti maaseutua ja sieltä johki turhaaki turhempaan kahen tunnin työjuttuun. Huoh.

collage3

Mitäs mä ny oon viimepäivinä touhunnu? Lauantaina mentiin äitin kans likkojen lenkille, joka oli tänä vuonna ratinan stadionilla. Jotenki se fiilis siellä ei ollu sama ku aiempina vuosina, me vedettiin lenkki ja aika pian sen jälkeen lähdettiin keskustaa kohti. Ei jaksanu jäädä kattoon edes esiintyjiä tänä vuonna.. Kierrettiin parit kaupat ja mukaan ei tarttunu mitään erikoista. Ehkä ens vuonna parempi meininki, vai huononeeko nää tapahtumat vaan vuosi vuodelta?

collagedfdf collage

Eilen käytiin Elliinan kans perinteisellä Jaana polkee Elliina juoksee lenkillä. Illalla Elliina meni vielä salille ja mä aattelin heittää viä pikku iltalenksun. Ja yllätin itteni! Mä juoksin (okei hölkkäsin) meiltä ympyrälle ja jaksoin hölkätä sata metriä enemmän ku ennen! Voittajafiilis!

IMG_9507

En oo nyt tän tyhmän käsivamman takia päässy pumppiin kolmeen viikkoon. Olin lauantain ja sunnuntain vapaalla ja hetken jo luulin käden olevan paremmas kunnos, ku siihen ei särkeny yhtää. Maanantaisen duunipäivän jälkeen onki ollu vähä eri ääni kellossa. Eilinen vapaa ja tää päivä menee jatkuvan säryn kans joka alkaa tuntua jo käsivarressa. Syön tässä parhaillaan sitä buranakuuria myös, mutta ei se oikeen tunnu auttavan. Pelkään jo saavani jonku tenniskyynerpään ja sitte koko käsi lakkaa toimimasta. Fuck no.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti