12. toukokuuta 2013

jahuu


E: Tulin eilen illalla fillarilla maalle, että oon sit valmiiks täälä aamulla viettämässä äitienpäivää. Tänävuonna meillä ei oo oikein mitään erikoista ohjelmaa, tein äiskälle aamupalan sänkyyn ja siitä äiti ja iskä lähti Tampereelle haudoille ja Eetu töihin. Illalla noilla on äitienpäiväjuhla, joten mä suuntaan takasin Parkanoon kotikoloon ja vahtaan varmaan illan telkkaria. Jopa kakut ja herkut jää tänävuonna välistä herkkulakon takia. On muuten jo 11 kuukautta kohta takana, enään puolitoista kuukautta edessä. Aikamoista. Kyllä se aika vaan nopsaan menee.

collagegh

Mulla on penikat niin kipeenä muutaman viimeviikon juoksulenkeistä, että nyt oon yrittäny pysytellä paripäivää poissa lenkkireiteiltä. Oon nyt pääsääntösesti heittäny viikossa pari noin kympin juoksulenkkiä ja yhden tai kaks lyhyempää lenkkiä. Jalat ei tykkää yhtään ja iltasin mä konkkaan kotona, ja aamulla en meinaa päästä sängystä ylös. Tänään ei oo enään ollu mitään kipua, ja tekis jo hirmusesti mieli lähtee juokseen, mutta ehkä mä maltan vielä pari päivää. Tää on inhottavaa, ku mieli huutaa juokseen, kunto on kohentunu hirveesti, tarmoo riittäis, mutta tyhmät penikat vihottelee. On se vaan niin siistiä, ku kesä tulee ja noi aurinkoiset kelit saa mielen paljon virkeemmäks ja ulkona olo on huisin kivaa.

collage654

Huomenna vielä menis aamu töissä ja sit onkin kauan odotetut pari vapaapäivää ja suunta kohti Helsinkiä ja Suomen peliä. Ihan huippua! Lähetään tiistaina jo hyvissä ajoin ajeleen niin saadaan taittaa matkaa ihan rauhassa, ilman kiirettä ja voidaan pysähdelläkki välillä. Saa nähdä eksytäänkö vielä pelin jälkeen johonki vähän tsekkaan menoa. Muistakaa bongailla meitä telkkarista!

Kävin tiistaina vähä Tampereella pikasesti kiertämässä parit pakolliset kaupat. Joo siis oikeesti menin sinne pääsykokeiden takia, mutta taas kerran liian aikasin luovuttaneena olin sielä ihan turhaan, enkä tienny mitään, kuten arvata saatto. Mun keskittyminen lukemiseen oli viime viikot niin minimaalista, ja ajatukset pyöri ihan muissa maailmoissa, joten eihän mun päähän jääny yhtään mitään. Mä en tiä kuinka mä aina hukkaan ton lukemismotivaation ennenku kerkeen kunnolla alkuunkaan. No, jokatapauksessa Tampereelta mukaan tarttu uudet valkoset conssit, pari neuletta ja sellaset perus tenskut töihin. Niin ja sain vihdoin myös mun uudet juoksulenkkarit. Nyt oon niin materialismionnellisuuden kukkuloilla, että huhheijakkaa, on tää uusien kenkien ostelu aina vaan niin kivaa!

IMG_1524 collageklj

Nyt jatkan rillausbiisin huudattamista ja suuntaan kohta ruokapöytään muitten sekaan, hyvät äitienpäivät!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti