11. toukokuuta 2013

Phoebe: I may play the fool at times but I'm a little more than just a pretty blonde girl with an ass that won't quit.

IMG_20130507_142255

J: mun työpäivä vähä venähti hirveen kuormamäärän takia. Onneks meitä oli siellä edes hetken aikaa kaks, niin saatiin jotain edes tehtyä! Tänään ois tarkotus vielä vaihtaa työvaatteet mukavempiin ja käydä vähä kyläpylsällä tyttöjen kans.

collagebb

Sain tosiaan sairaslomaa sen kolme päivää, jolloin mun kätönen oli täyslevossa. Eilen oli aika taas palata töihin ja sama jomotus jatku vaan. Sain myös buranakuurin, mutta en oo saanu aikaseks haettua niitä vielä. Muutenkaa se lääkärisetä ei ollu ihan mun mieleen. Eikä sekää tainnu oikeen tykätä musta..

Viikko on muuten menny aikalailla vaan kotona, kavereita nähden ja pyöräillessä. Oli niin kivat ilmat eikä oo tuulikaa juuri käyny, joten pyöräilyki on luistanu aika kivasti. Huomaa miten on kehittyny siitä ekasta pyöräilykerrasta tän kevään aikana, jaksaaa ylämäetki paljo paremmin ja ei hengästy enää niin helposti.

2013-05-08 15 2013-05-10 16

Huominen äitienpäivä menee ihan vaan kotona kakkua syödessä, mummulas kakkua syödessä ja ilta vierähtääki _taas_ töissä. Katotaan kuinka sekasi ihmiset huomenna on, onhan kaikki muut kaupat sentään kiinni..

En oo uskaltanu muuten kertoo tätä kellekkää, mutta oon ehkä ihanihanihan vähä alkanu innostua tossta lätkästä! Töissäki eilinen matsi tuli novalta, ja jostain syystä aina palasin radion luo ku oli hiljanen hetki. Minä, joka ei tykkää jääkiekosta ja jotei se ei edes kiinnosta. Mitä mulle tapahtuu!

2013-05-11 12

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti