5. toukokuuta 2013

aina ku sä puhut sitä etelää, se saa mun levikset repeemää

J: heloou helou. Koska vappu oli keskellä viikkoo, oon ihan sekasi päivistä. Tänäänki on sunnuntai, mutta tuntuu enemmän joltain tiistailta tai keskiviikolta.

Mun ranteessahan on tosiaan se rasitusvamma. Musta tuntuu että se on poikinu alun alkujaan pumpista, vuosien takaa. Mutta nyt viimeaikoina se on menny pahemmaks ja eihän työntekokaa asiaa auta. Jo rahan ja kuitin ojentaminen asiakkaalle tuntuu mukavalta, ku ranne tekee ns. pyörivää liikettä. Tiistaina ajattelin mennä näyttään lääkärille, jos sais esim. saikkua ja täyden levon sille. En haluais mitään tulehduksia tai vastaavia.. saatana :-D

Eilen mulla oli kiva päivä! Hengailin yhden kamun kanssa moonta tuntia. Vahdattiin vaan frendejä ja juotiin kahvia. Illaks menin duuniin, mikä taas ei ollu kivaa.

Tänäänki vielä töihin. Tarjosivat kymmenen tunnin päivää, mutta oon porukoilla ja autan äityliä sen kurssihommien kans nii ei oikeen natsannu.
Kävin tuules ja satees tänään pyöräilemäs. Sormethan siellä jääty ja viima kävi, mutta jaksoin silti polkee melkein 7 kilsaa. Pyöräily on kyl ihan tappo mun reisille, luoja sitä poltetta!

Nyt jatkan äitin jelppausta ja sit poikkeen mummulassa. Sitte taasen alkaa uus viikko ja uudet kujeet. Heippa!

collagemlklkl

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti