7. toukokuuta 2013

moi_moi_moi

collagevbvb

J: moro, asiaa ei sitte oo yhtää mutta tulimpahan tähän kuitenki jotain kirjottaan. Tänään mulla on lääkäri tosta kädestä, katotaan tuleeko saikkua vai mitä tapahtuu.
Tänään on myös vapaapäivä, niinku huomennaki, eli se tietää paljon frendejä ja paljon sohvalla makaamista. On tänään myös vähä jotain spesiaalimpaaki luvassa, haha. Mutta olkoot se salaisuus!
(kuinka paljo muute asteikolla neljästä kymppii ärsyttää ku joku alkaa kertoo jotain ja sit ei kerrokkaa, tiedän. kymmenen.)

collagesdsddsd IMG_9160

Vetelin tossa just aamupalaa nassuun ja vallotin tiskivuoren. Elliina oli jo alottanu sitä eilen tiskaamalla sieltä kaikki puurolautaset :'D Kohta vois suunnata pihalle ja lenkille. Jos menis ihan kävellen, toi tyhmä ranne rasittuu vissiin kävelysauvoistaki.

IMG_9127

Mun piti käydä siel mummulas silloin Jannen kans, mutta ei se ollukkaa kotona. Sen sijaan odotettiin että iskä lähtee kotoo ja alettiin testata paljo manki kulkee. Janne ajo mopolla ja mä ajoin autolla sen perässä :D Voi jummi miltä seki on näyttäny, mä olin ihan jänisousu ja ajattelin vaan että kohta tulee kytät ja Jannen mopokortti siirtyy tai jotain. Oon muutenki ihan nössö nykyään, en uskalla ajaa ees pyörällä ilman käsiä ku pelkään kaatuvani ja rikkovani paikat.

Joo, jos toi pelottaa niin saati rullaluistelu. Päätin jo myydä rullikset pois, en tiedä mikä päähänpistos se oli ostaa ne ku niillä luistelin juuri ja juuri varmaan 5 kilsaa. Niillä varsinki pelkään sitä kaatumista enemmänku mitää, vaikka ois mitkä suojat ja kypärät päässä..

collagedgtdrt

Nyt lenkkikuteet niskaan ja pihalle. Moro!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti