17. toukokuuta 2013

If "plan A" didn't work. The alphabet has 25 more letters. Stay cool!

IMG_1553

E: Hui että oli meinaan huikee MM-kisareissu! Niin huikee, ettei taas arki maistuis millään. Mutta siihen palailen ihan omassa (toivottavasti vähä parempilaatusessa) postauksessa, kunhan saan haettua Annalta kamerani. Nyt vaan taas pikanen päivitys viimepäivien puuhailuihin.

Heräsin eilen ihanan tukkoseen oloon, oon ihan nuhanen, kurkku on kipee ja päätä särkee. Huhheijaa, sekö on nyt sit Helsingin tuliainen. Hyvin mahdollista. Mutta ei auta, mä en tuu kipeeks. Eilen huhkin aamulla silti salilla ja tänään myös töiden jälkeen kävin heittämässä jalkareenin. Ensin vähä epäilin, että ei kannattais, mutta iltaa kohden mun olo koheni sen verran, että aattelin repästä. Kai mä oon huomenna sit oikeesti kipee, mutta ei voi mitään, tän viikon salireenit oli saatava tehtyä.

collagetaassali

Juoksukaan ei oo tälläviikolla onnistunu. Oon heittäny peräti yhden juoksulenkin maanantai-iltana maalla ja sen jälkeen en vaan kirjaimellisesti oo pystyny ottaan askeltakaan juosten. Mun penikat on niin kipeenä, että oikein hirvittää. Niimpä oon yrittäny pitää järjen mukana ja olla tän viikon juoksematta, josko sit ens viikolla vois taas palata rauhallisesti juoksun pariin.

Huomenna vielä työpäivä ja sit kotiin kattoon lätkää ja jänskättään sohvalle kuin Suomen käy! Toivotaan parasta! Ja sit ehkä on myös illasta lähdettävä testaan paikallinen uus terde, ei olla viel keritty avaan meidän terdekautta tänäkesänä ja taitais kyllä olla jo aika!

collagejuoksu

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti