12. kesäkuuta 2012

Less love, more sex, no calls, just texts, new boy, no ex, more sleep, no stress.

J: Moi! Kovasti mä yritin tehdä pitkää lenkkiä ensin pyörällä ja sitte kävellen, mutta matkaan tuli vähä muuttujia. Pyörällä hurjastellessa oli kauhee vastatuuli joten luovutin ja kävellessä tuli niin saatanan kuuma joten heitin vaan puolen tunnin lenksun.

Mä en jaksa enää odottaa juhannusta! Eilen mua puri joku jussikärpänen ja kävin ostamassa kumpparit. Upotin niihin 25eukkoo eikä ne ees oo kummoset, mutta ehkä tärkein asia on että ne pitää vettä! Okei, on niissä ihan kivoja seepraraitojaki.

Mun huone alkaa olla vähä ahdas kaikista pahvilaatikoista. Mun irtaimisto ja kaikki pikkuroina alkaa olla pakattuna. Vielä pitäs tuoda töistä muutamia pahvilaatikoita ainaki talvivaatteita ja kenkiä varten. Sit sohvan purkamista, tv:n pakkaus, hyllyn purku ja operaatio sänky pois mun huoneesta.
Mun sänkyä ei nimittäin mahtunu tuomaan aikoinaan rappusia pitkin, vaan se nostettiin raktorilla mun ikkunalle ja nostettiin siitä. Isiä on alkanu lapsettaa ja se päätti ettei sitä sänkyä enää oteta sieltä pois ku se on jo kerran sinne laitettu. Ääliö.

Kohta lähden töihin ja varmasti haen kyllä matkalla jätskin, on niin kuuuma! Avasin jopa sortsi kauden tänään. Hyi.

IMG_2635
IMG_2644
IMG_2657
IMG_2658
IMG_2666
IMG_2700
IMG_2706

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti