7. kesäkuuta 2012

Naisellisuuspommi.


J: Nyt on joku piru iskeny mun sisuskaluihin niin että oksat pois. Mulle on ny tapahtunu jotain naisellista. Oon ostanu elämäni ensimmäisen meikkivoiteen! Okei, oli pakko. Aurinko on tehny tepposet ja mulla on nassua koristamassa kauniit rajat silmälasien alla. Saapahan ainaki viihteelle mennessä ne nyt piiloon!

Pommi numero kaks kertoo siitä, että mulla on nyt kynnet. Tai onhan mulla ny aina ollu kynnet, mutta nyt ne näyttää naisellisilta. Lotta väkersi mulle yks kaunis päivä geelikynnet. Katotaan kauanko ne pysyy puutarhalla! On niin outoo ku on niinku kynnet, tiättekö. Siis on tottunu tämmösiin nysiin olemattomiin niin tää on niin hassua.

Muuten tässä onki menny päivät omalla painollaan työmaan puolella ja pyöräillessä. Pitäsköhän kaivaa rulliksetki pois kaapin perältä ja alkaa taaas harjotella niillä viilettämistä?
Kohta onki viikonloppu ja Elliina onki maininnu jo, että silloin voi olla jotain kivaa tiedossa. Fiumfiumfiiu, kiva juttu varmistu tänään ja tulette varmasti kuulemaan siitä vielä myöhemmin!

Nyt mä hyppään pyörän selkään tai sittekki.. Jos meenki sauvakäveleen! Katotaan mitä päädyn tekeen! Eiku sittekki katon ihan ihan ekaks yhden One Tree Hill jakson. Moikkuli!

IMG_2508
IMG_2597
IMG_2582
IMG_2609

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti