21. kesäkuuta 2012

tukka putkella!

J: Nyt on ollu kyllä ihan hirvee kiire ja stressi kaikesta viimeaikoina. Muuttoo, remppaamista ja siivousta. Töitä, himospakkausta ja auton siivousta. Kauhee stresssaaminen päällä siitä, ehtiikö ja muistaako tehdä kaiken mitä pitää. Huh, onneks himokseen on enää jotain 15 tuntia ja saa hengähtää.

Mä en oo ehtiny kuvaillakkaan yhtään mitään. Kävin viime viikolla pirkkalassa seikkailemassa iskälle jotain osaa ja samalla poikkesin veskan tarjontaa tsekkaamassa. Mukaan tarttu muutamia kesävaatteita ja korvikset. Henkkamaukalta löysin mitä mukavimmat ja kivoimmat sortsit!
Silloin sitä aina löytyy kaikkee kivaa kun ei lähde mitään ettimään :--)

Mä en taas oikeen tiedä mistä mä teille kirjottaisin. Mä en saa mun tavaroita pois mun kirjotuspöydän laatikosta. Avaimet on jossain hukkateillä, varmaan menny vahinkossa roskikseen ja laatikko on tietty lukossa. Huoh, millä mä nyt tiirikoin sen auki?

Nyt kyllä vetäydyn suosiolla nukkuun ja herään aamulla suihkun kautta kolmeks tunniks töihin ja siitä sitte aikalailla suoraa kohti Himosta!

IMG_2667
IMG_2768
IMG_2754
IMG_2735
IMG_2746
IMG_2748

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti