14. kesäkuuta 2012

Miksei tavarat voi vaan lentää paikasta toiseen?


E: Muhun iski tänään vasta se karu todellisuus, että hei oikeesti, me muutetaan ja kamat on oltava pakattuna parin viikon päästä viimestään. Mä oon koko ajan töissä tai menossa ja juhannuski vie oman aikansa ja veronsa tästä pakkailusta, joten mä en tiedä millä mä taion tän kaiken tavaran täältä kämpästä toiseen. Mä kuitenkin tartuin kerranki heti asian tajuttuani härkää sarvista ja rehasin tänne kolmanteen kerrokseen asti ison kasallisen pahvilaatikoita, kasseja, matkalaukkua sun muuta pakkaamiseen kelpaavaa. Tää mun pikku luolani oli aikamoinen näky, ku ei oikein meinannu kulkeen mahtua. Mutta nyt on pari kaappia tyhjillään, astioita ja liinavaatteita pakattuna ja vaatteita muutama kassillinen menossa kirppikselle. Kaikkein isoin homma on kyllä noissa vaatteissa. Tää kaikki muu irtaimisto on paketeissa parissa päivässä, mutta vaatteita, kenkiä, takkeja sun muita mulla on kyllä kieltämättä ihan liikaa. Niitä on taas vaan jotenki kerääntyny tänne kummasti lisää ja mä oon vielä helisemässä niiden kanssa! Mut nyt mä aion tehdä joka päivä jotain, huomenna mennnään siivoileen uutta kämppää!

IMG_4001
IMG_4017

Toinen missio, jonka eilen toteutin, oli Himoskamojen suunnittelu. Mitä pitää ottaa mukaan, mitä pitää muistaa ostaa? Äiti autto mua ja me saatiin aikaan aikamoinen lista. Nyt ei pitäis listasta puuttua enää mitään, mutta voi pojat sitä tavaran määrää. Vaatteiden ja eväiden lisäks kun tarvitaan mukaan vaikka mitä muuta! Mä oon jo niin täpinöissäni siitä reissusta, että sais juhannus tulla jo! Enää vähä yli viikko!

IMG_4031
IMG_4030
IMG_3952

Me oltiin eilen äitin ja Sohvin kans Tampereella vähä kaupoilla. Mun tavotteena oli löytää kumpparit ja lippis juhannukseks. Molemmat löyty ja vähä ehkä muutakin. Sohvikin jakso kumman hyvin kaheksan tuntia kuljeskella kepeillä ja illalla me oltiin kaikki ihan poikki. Mutta meidän tytsyjen shoppauspäivä oli tosi kiva. Mä ostin shortsit (taas), farkut, jotka oli muuten ihan tositosi kivat ja istu kerranki hyvin, neuleen, pari toppia, ne kumpparit, lippiksen ja sit vielä huivin ja sellasta pientä. Ja ehkä ehdottomasti helmein ostos oli mulle ja Jaanalle Stadiumista 2kpl 19,90 tarjouksessa olleet pinkit retkituolit, joissa oli juomatelineet ja kaikki. Tsekatkaa, eikös ookki komeet? Nyt kelpaa lähtee Himokselle!

IMG_4041
IMG_4021
IMG_4023
IMG_4008
IMG_3953
IMG_3955
IMG_3958
IMG_3966
IMG_3960

Mun piti mennä eilen pumppiin, mutta meillä meniki niin pitkään, että en kerinny. Niinpä mun oli illalla vielä käytävä heittämässä semmonen 8km juoksu/kävely lenkki. Sielä oli hyttysiä enemmän ku laki sallii ja nyt mun jalkoja koristaa noin sata kaunista punaista hyttysenpuremaa. Nice. Mut ei haittaa, tänään lähdin uudestaan lenkkeileen ja taas illalla, muistamatta yhtään niitä hyttysiä vieläkään. Mutta tänäiltana ne onneks anto mulle vähän armoo, eikä purassu ku pari kertaa ja lenkkeily suju paljo paremmin! Maanantaina oltiin Jaanan kans illalla kattomas Mantsua ja Mikaa niiden mökillä, jonnekka mun oli myöskin lähdettävä pyörällä hyttysten syötäväks, mutta se 9km reissu ei mennykkään pelkillä hyttysen puremilla, vaan niiden oli ihan pakko lentää suoraa mun silmiin ja sokasta mut täysin. Ensin toinen silmä ja sit vielä toinen. Mä olin perille päästyäni ihan itkeneen näkönen, ku silmät ei oikein kestäny niitä pikku itikoita. Huomenna meen kyllä ihan jumpalle.

IMG_4035

9 kommenttia :

  1. Varmasti Himosreissustanne tulossa paaaaaaljon hienompi ku viime vuonna, ootte pikkusen paremmin suunnitelleet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei saa suunnitella liikaa, ettei sit mee mönkään :) ja etkös sä muka oo tulossa? :o

      Poista
  2. Se oliski kyllä kätevää jos tavarat lentäis vaan paikasta toiseen. Mulla ne taitaa kirjaimellisesti tehdä niin kuuden viikon päästä :P
    Toivottavasti teille tulee ihan super juhannus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jukra, oikeesti niin vähä enään! Aika menee koko ajan vaan nopeempaa. Jep, toivotaan toivotaan! Ja sit tulee kans superia ku pääset meidän mukaan bailaan! :)

      Poista
    2. Niin menee. Ja toivottavasti tulee loisto bailuja ;)

      Poista
    3. nii just! tai no ei voi tulla muutaku loisto bailuja ku me ollaan liikentees! :D

      Poista
  3. ANNNAAA meıdan kanssa tulee vaan loısto baıluja! ;) heeeeıı mıssa mun tommonen tuolı on??? makın tulen teıdan kanssa sınne ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä oli stadiumis enkä tienny haluakko sää ni en voinu ostaa, mut niitä oli sielä niin paljo, että jos meet käymää tampereella ku tuut suomeen nii voit ostaa semmosen kans! :)) Sit ollaan myös samanlaisten tuolien omistajia kaiken muun tavaran kans :P

      Poista
  4. Totta turiset Sanna (aainakin luulen että se on Sanna :DD).

    VastaaPoista