7. kesäkuuta 2012

Viikonloppu, tuu jo!


E:Mä eksyin pääsykokeiden (loistavasti menneiden, NOOT) jälkeen vähä kaupungille. Tai siis yritin kiertää kaupungin kaukaa, etten vaan menettäs taas liian isoja summia rahaa, mutta ei, mä onnistuin siinä jopa pikku veskassaki. Löysin taas kaikkee pientä kivaa vaatekaappia koristaan. Pitäis saada kirppispöytä taas hommattua, että sais vähä lisää tilaa täynnä pursuavaan vaatehuoneeseen. No siihenki ongelmaan on onneks tulossa ratkasu pian!

IMG_3870
IMG_3865
IMG_3869
IMG_3885
IMG_3882

Kävin tänää töiden jälkeen kiinteytysjumpassa. Ei sielä viimeks mun mielestä noin kuuma tullu, mutta mä olin ihan loppu sielä! Se vei kaikki mehut, teki tosi hyvää ja hiki virtas!  Sen jälkeen mä siivosin ja puunasin koko kämppäni viikonloppukuntoon. Huomenna odottaa kevyt 8,5h työpäivä, jonka päätteeks me treffataa Sannan ja Jaanan kans taas. Katotaa mitä me keksitää ;) Edessä on kokonaan vapaa viikonloppu töiden osalta, ihan mahtavaa! Ja vielä mahtavempaa, että siitä on tulossa kiva, pakko tulla!

IMG_3861
IMG_3863
Prismassa oli alessa urheiluvaatteita ja äiti oli sieltä hakenu sohvin kans sairaalareissulla sohville Puman oloasun. Äiti käski munki mennä kattoon sieltä jotain ja löysin ton ihanan värisen yli-ison reebokin hupparin ja voi että mä tykkään siitä, se on ihana päällä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti