4. heinäkuuta 2012

Elämä on banaani, johon apinat eivät ylety.


E: Mulla ei oikeestaan nytkään oo mitään kirjotettavaa, mutta odottelen täällä maaseudulla pyykkikoneen lopettamista, joten tulin nyt kirjotteleen omalta osaltaniki tänne jotain pitkästäaikaa. Arki pyörii suunnilleen samaa rytmiä ja kaikki isommat jutut on kirjotettu yhdessä, niin en oo saanu aikaseks tulla yksin tänne rustaileen. Oon varmaan vieläki niin fiiliksissä himoksesta, että kaikki arki tuntuu niin tylsältä. Mutta enää viikko tammerfesteihin!

IMG_4048
IMG_4044

Ihana ku on tullu vihdoinki lämmintä! Mulla on tälläviikolla vielä sopivia työvuorojaki ja oon päässy nauttiin lämmöstä. Eilen pääsin töistä jo kahdelta ja halusin jäädä heti ulos. Mä lähdin siis lenkille suoraa töistä ja heitin semmosen kuuden kilometrin juoksulenkin. Okei, se ei ollu kovin hyvä idea, koska oli tosi kuuma juosta ja musta tuntu, että kuolen johonki nestehukkaan, mutta periks ei voinu antaa. Sit vielä illalla oli vuorossa pumppi ja sieläki oli melko kuuma. Ei se silti onneks haitannu ja kivaaa oli. Pumpin jälkeen Kaisa tuli käymään meillä iltakahvilla ja hengailtiin ja herkuteltiin ja juoruiltiin muutama tunti.

IMG_4051

Tänäänki oli pakko lähtee töiden jälkeen heti lenkille, mutta vaikka kuinka oon yrittäny taistella vastaan, mun on ehkä myönnettävä, että tää joku kesäflunssa, mitä on liikkeellä, on iskeny muhunki. Olin jo heti aamusta ihan tukossa, kurkku kipee, päätä särki ja olo oli kamala. Töissä vedin buranaa nassuun ja sillähän se helpotti. Se lenkki ei kyllä taaskaan ollu ehkä kovin hyvä tämmösenä puolikuntosena, mutta huomenna ei tarvi lenkkeillä ku mennään Jaanan kans Tuuriin! Katotaan, josko vaikka löydettäs jotain kivaa.

IMG_4071

Seuraavaks olis vuorossa talviturkin kastaminen! Katotaan miten käy, vähän jo jänskättää. Lupasin lähtee sohvin kans pyörällä huristeleen ittemme tonne meidän pikku biitsille pulikoimaan. Haaah. Se on varmaan kylmää!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti