20. heinäkuuta 2012

Viistäköön siipeni maata, paikalla olla en saata



J: Pahotteluni, mun asiat on ollu täällä blogin puolella ihan puutaheinää viimeaikoina. Oon kirjottanu vähä hammasta purren mun kuulumisista ja on tuntunu kovin haasteelliselta keksiä teille asiaa. Mulla taitaa olla inspiraatio pahasti hukkateillä. Toivotaan, että se tulee pian takas ja saatte kuulla miljardi kertaa parempia sotatarinoita.

IMG_3427
IMG_3416

Oon mä mun työttömän päiviä jollain tapaa yrittäny piristää. Kävin äitylin, Jannen, Niinan ja meidän serkun kanssa taas kerran Keskisen Vesan rosvottavina. Vähän oli huonosti kamaa tarjolla, joten messiin tarttu reenipaita, Frendejä, Serranoja, palovarottimia ja reenikassi. Kassi oliki aika löytö, 9.95egee.

IMG_3447
IMG_3439

Mä sain tossa joskus idean, että jospa värjäisin mun hiuksista latvat punasiks. Alotin operaation toissapäivänä ja vedin eka koko pään ihan perus tummanruskeella. Eilen tein värinpoiston latvoihin ja siihen mun operaatio sitte jäiki. Latvoista tuli vaaleemmat ruskeet, ei paha näinkään. Nyt pitää harkita uudestaan haluanko niistä punasia.. Vähän kyllä houkuttelis.

IMG_3452

Eilen kirjotettiin Elliinan ja Maren kans hirvee määrä työhakemuksia mulle. Alan muutenki taas menettää toivoni tän iänikuisen ongelmani kanssa, että vittu jos ei pian tuu töitä niin vedän jonku jojoon.
Nyt mä meen syömään leipää ja riennän aurinkoon lenkille purkaan ajatuksia ja kiukkua ja sieltä kelaan. Vihaan hakemusten täyttelyä ja muuta paskaa.

IMG_3513

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti