8. heinäkuuta 2012

Häät on kivoja


E: Eilen laitettiin ykköset päälle, nassut kuosiin ja suunnattiin Pirkkalaan serkun ja sen morsiamen häitä juhlimaan.  Oon ollu häissä viimeks tosi monta vuotta sitte, joten oli jo aikakin päästä taas sellasiin. Häissä oli hyvää ruokaa, paljo hyviä herkkuja, kivaa ohjelmaa ja hyvää seuraa. Pääsi taas pitkästäaikaa näkeen sukulaisia tuolta kauempaakin.

Me Eetun kans jouduttiin poistuun paikalta vaan suht ajoissa, koska meidän piti vielä jatkaa muihin rientoihin. Mutta kaikenkaikkiaan tosi kivat häät ja vaikka välillä vähän sateliki, ei se yhtään haitannu.

IMG_4347
aaaaa
aaa1
IMG_4380
IMG_4385
IMG_4426
IMG_4390
aaa

Mä tein häissä myös jonkun keskustelun innostamana äitin kanssa vedon. Mä oon tästä päivästä alkaen vuoden syömättä karkkia ja herkkuja, lukuunottamatta jätskiä ja purkkaa. Jos onnistun, vuoden päästä mä oon 575e rikkaampi. Huh, mun itsekurini tuntien mä kesän sen kaks viikkoo ja sorrun. Tälläkertaa aion yrittää tosissani, wish me luck!

aa
IMG_4350

4 kommenttia :