3. heinäkuuta 2012

huh hellettä.


J: Voi taivas, mä äsken skriivasin hirveen stoorin tähän ja sitte painoin jotain nappulaa ja ku taikaiskusta toi mieltä kutkuttava kertomus oli kadonnu ku pieru saharaan.

Nii, mä oon työtön. Taas. Vähän alkaa olla epätoivonen olo, että mihkä vittuun sitä tässä enää kelpaa kun mihinkään ei ketään tarvita töihin. Fuck that shit. Ehkä tää on mun tulevaisuus?

Mä oon viimepäivät vaan lueskellu vanhoja kalentereita, kattellu Frendejä ja lenkkeilly. Miksei tästä kaikesta vois maksaa rahaa? Siks.

Ainiin, ei me taidettukaa himospostauksessa kertoo mun himosjalasta. Riensin siis kolme päivää samat farkut jalassa, niitä kertaakaan pois ottamatta. Edes yöks. Koska ekana yönä nukuin polvet koukussa, oli toinen polvitaive aamulla kipee. Tiesin mistä se johtu, housut oli hiertäny, mutta annoin olla.
Kotona otin housut pois ja voi hyivittu mikä ylläri siellä olikaan. Semmosia verihyytymiä ja jotain hilseilevää ihoo. Nyt on jalka paraneen päin, ja se enää vähä hilseilee ja punottaa. Ehkä mä opin tästä jotain?

IMG_3029
IMG_3032
IMG_3041
IMG_3042
IMG_3025

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti