12. heinäkuuta 2012

vapaapäivä


E:Mulla oli tänään pitkästä aikaa sellanen vapaapäivä, että ei ollu yhtään suunnitelmia. Mä olin ainoostaan päättäny, että kun viimeviikot on menty tukkaputkella ja vähillä yöunilla, mä aion tänään nukkua pitkään. No, mä meinasin jo jossain vaiheessa epäonnistua, heräsin ekan kerran kymmenen aikaan ja toisen kerran ennen kahtatoista, mutta en halunnu vielä nousta, joten väkisin nukutin itteni uudestaan ja heräsin yhdeltä. Joo, onhan se vähä myöhään, mutta tiedossa on taas viikonloppu tositosi vähillä yöunilla, joten mä vähä niinku yritin nukkua pankkiin unta. Onnistuin. Edessä olis siis viikonloppu tuola Tampereen suunnalla Jaanan ja Kouvolan kamujen kanssa.

IMG_4489
IMG_4487
IMG_4485

On ollu ihanaa ku ei oo tarvinnu tehdä oikeestaan mitään, tai ei oo ollu kiire mihinkään, oon vaan hölläilly koko päivän. Mä tein rauhassa aamupalaa ja kattelin telkkaria. Ja koska pihalla oli kerranki ihan kiva ilma, oli pakko lähtee lenkille. Siinä lenkillä vierähtiki sitte puolitoista tuntia ja kilometrejä kerty kymmenen, eli ihan hyvin. Jaksoin jopa juoksennella osan matkasta aina välillä, vaikka mulla oli ihan liikaa vaatteita messissä ja kuuma tuli. Laitoin uusia biisejä iPodiin, nii heti oli taas kivempi lenkkeillä ja ei ees tuntunu niin pitkältä matkalta.

Lenkin jälkeen mä norkoilin vähän aikaa tossa partsilla ja yritin joskos se aurinko vähän edes tarttuis muhunkin ja lueskelin uusinta Me Naiset Sport lehtee. Mutta kello oli jo niin paljo, ettei siinä kauaa vähissä vaatteissa tarjennu. Nyt on kiljuva nälkä, ku en oo aamupalan jälkeen jaksanu alkaa väsään mitään syötävää, koska halusin juoda kahvit rauhassa. Janeskikin on tulossa pian kotiin ja ehkä tää ilta vierähtää taas frendien parissa. Ah, mä rakastan tämmösiä rentoja vapaapäiviä!

IMG_4459
IMG_4497

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti