30. heinäkuuta 2012

hyvää päivää


J: Heipsut vaan täältä hikisen hiostavasta kämpästä. Täällä on varman 100 astetta, hiki valuu ottalla vaikka istuis vaan. Täällä kun ainut tuuletusmahdollisuus on toi keittiön minimini ikkuna..

Lämpösestä puheenollen ja aurinkoon. Mä oon joka kesä ollu ihan kalpee ja valkonen, mutta tänä kesänä on asiat eritavalla. MÄ oon ruskettunu. Mulle on tullu rusketusrajoja. On ihan ennenkuulumatonta, että olisin edes hitusen Elliinaa ruskeempi, mutta näin on näreet, voitin Elliinan :D

Ostin hei tänään kesän ensimmäiset mansikat ja herneet. En ookkaa koko päivänä sitte muuta syöny. Kyllä ne mansikat vaan tekee kesän ja herneet on muuten vaan hyviä.

Tilasin tossa viime viikolla maailman makeimmat conssit. En jaksa odottaa että ne saapuu mun luo ja pääsen koittaan voimiani ne jalassa. Onhan ne sentään superman -kuosilliset ;D

IMG_3700
IMG_3601
IMG_3707
IMG_3708
IMG_

6 kommenttia :

  1. mistä tilaat/oot tilannu conversei ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joskus aikoinaan ne mustat brandokselta ja nyt spartoolta :--)

      Poista
  2. Tsekkasin ne sun tilaamat supermänit nettisivuilt,VÄHÄ KÄHEET!! eihän sun muita consseja tuu enää käytettyäkään?! tai no..ainakaan vähään aikaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä rakastan niitä jo nyt, mutta ku saan ne itelleni niin rakastan niitä vielä enemmän! näiks ne mitkä elly tilas? ;)

      Poista
    2. joo ne pätmännit! hiukanko nekin oli niii käheet!! tehän valloitatte Parkanon ja muidenkin kaupunkien huudeja tietty olemuksillanne, mutta noin käheen mageita kenkii ei voi olla näkemättä!:) ei huano kenkuli tilaus ollenkaan ;)

      Poista