12. joulukuuta 2012

I already want to take a nap tomorrow

E: Täälä ilmottautuu toinen kipee! Tai no ei mulla oo kuumetta niinku tolla Jantalla, mutta oon ihan tukossa. Nuha, päänsärky, kylmä, vetopois, kurkku hirmu kipee enkä kaiken tän lisäks kuule yhtään mitään. Miks just nyt, ku joulu on tulossa, tiedossa on kamalasti ohjelmaa ja kokoajan pitäs olla menossa? Mä en ainakaan anna minkään taudin tulla muhun, taistelen kovasti vastaan! Toivottavasti parannutaan kaikki ennen torstain reissua!

IMG_0027

Mä en oo oikein saanu mitään kummallista aikaseks ton juhlahumussa olemisen lisäks. Oon käyny pupmpissa, muilla jumpilla ja juoksemassa, maannu kotona vahdaten Greyn anatomiaa (joka on TAAS loppu) ja nähny kamusia. Joululahjat on puoliks hankittu ja ajattelin sunnuntaina, tai viimestään tiistaina hoitaa loput pois päiväjärjestyksestä. Eka vuosi, ku mulla ei oo mitään jumalatonta stressiä niistä!

Tänää kävin aamusta juoksemas, sillon ei tuntu vielä kipeeltä, vaan olin tosi vireessä! Mut sit töissä alko tuntua, et voimat loppuu. Koko ilta töiden jälkeen meniki sit vaan sohvalla whatsappaillessa torstain suunnitelmista.

IMG_6425

Taas mä täälä vaan höpötän ihan jotain turhaa, eikä mulla oo edes mitään asiaa. Pitäs varmaan mennä nukkuun. Oon puhellu ihan puutaheinää tässä nuhatokkuras kaikille koko päivän. Töissäki mun piti kysyä laitanko jugurtteja pussiin niin mun suusta tulee jostain kumman syystä ulos "laitanko mä nää jugurtit tämmöseen pikku kippoon?" siis kippoon, MITÄ?! tai toinen esimerkki, ku piti kysyä ottaako tyyppi kuittia, kuulen sanovani "otakko pussia?". Joo olis varmaa pitäny pysyä vaa kotona.

IMG_6148

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti