11. joulukuuta 2012

nuhanen nenä

J: että ihan räkätaudin lykkäs päälle. Thanks! Eilen coressa oli vähä heikko happi, mut tänään nokka vuotaa ku niagaran putoukset ja poskionteloita särkee. Silmät vuotaa ja nenää kutittaa. Oon ihan täynnä räkää ja päivän oon kuluttanu sen miettimiseen, että mistä tätä limaa oikeen tulee!? Jos tähän tulee vielä kuume kaupan päälle, nii sitte on kyllä pelihousut ihan rikki.

Mä en jaksa tätä joulua. Tuntuu, että kaupoissa on vaan entistä enemmän ihmisiä ja mä en jaksa pyöriä siellä kauaa. Melkein kaikkien lahjat on hankittu ja ne joiden ei oo, on ainaki jo mietitty valmiiks. Voi miten paljo rahaa ja energiaa yhden päivän takia vuodessa tuhlaantuu. Saispa silti jo kinkkua.

Mä en oo postaillu teidän iloks aikalailla viikkoon mitää. Mutta eipä mikää ihme, ei mulla oo asiaakaa ollu. Mä oon ollu töissä, viihteellä, nukkumassa, lenksulla (KERRAN, ei vaa jaksa), sohvalla kattelemas greytä ja no, siinä se oliki.

Mä pyytelin Lottaa mun kans vähä Vesa Keskistä moikkaan, okei, ehkä vaan sen kauppaan kierteleen mutta ei se päässy. Päätin lähtee Kankaanpäähän ettiin joululahjoja mutta päädyinki kahden kilometrin päähän halpahalliin upottaan omaisuutta.
Nyt ei oikeesti ajatus kulje. Meen tekeen jotain safkaa, heitän potkupuvun päälle ja meen peiton alle kattoon mitä meredithille ja derekille kuuluu. Heippa!


01. Käy uudestaan Magaluffissa. (Ylläri)                                     14. Ota kulmakoru uudestaan.
02. Käy Tshernobylissä.                                                             15. Hanki koira.
03. Käy Norjassa.                                                                        16. Hanki vartijanpätevyys.
04. Hae ajamalla auto saksasta.                                                  17. Opettele tekeen ruokaa.
05. Ota vähintään 2 tatuointia.                                                   18. Vietä mahtavin nuoruus koskaan.
06. Hae (ja pääse) poliisikouluun.                                               19. Opettele ajaan motocrossia.
07. Hae seuraavassa haussa kouluun.                                         20. Hanki kaks lasta.
08. Aja moottoripyöräkortti.                                                        21, Ja hyvä mies.
09. Osta moottoripyörä.
10. Rikastu.
11. Ota tatuointi/tatuointeja.
12. Mene ulkomaille töihin, edes yhdeksi kesäksi.
13. Kirjota kirja.


IMG_5961

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti