18. joulukuuta 2012

terve

collage1

E: Jaiks! Mä oon taas kunnossa, Ainaki melkein! Ei enää kuumeilua tänne kiitos! Onneks tosin tuli sairastettua tällain ennen joulua, ettei sit oo jouluna kipeenä. Ja uusivuosi, sain tänään työvuorot, enkä oo töissä ku puol neljään. Jau!

Tänää oli vapaapäivä ja niinku vapaapäivänä kuuluu, nukuin pitkään (vähä liianki pitkään). Oli ihana herätä ihan ilman herätyskelloo ja ilman kiirettä mihinkää. Kattelin vähä gossip girliä ja sit huristelin moikkaan Annaa. Käytiin heittämäs tuola kivassa pikku viimassa semmonen reipas tunnin lenkki ja luntahan sielä ainaki riitti, sai välillä ihan kunnolla tallata siä pienissä urissa.

collage2 IMG_6758 IMG_6694 IMG_6756

Illemmalla mä vielä ajelin Parkanoon bodypumppiin, nyt vielä ku ennen joulua pääsi. Tässä taitaa tulla väkisinki parin viikon tauko, ku ei pumppia taida olla kylpylälläkään enää tänävuonna. Eli vaikka kunto ei ihan täysin oliskaan kestäny, oli ihan pakko mennä. Ja yllätyin ihan positiivisesti, koska ei mulla ollu jaksamisen kans oikein mitään ongelmia, mitä ny tuntu se reeni vähä rankemmalta ku yleensä.

IMG_6679 collage

Huomenna oliski sit taas aikanen herätys edessä. On hyvä kääntää tää rytmi aina tällee vapaapäivänä ihan päälaelleen, ettei varmasti olis helppoo herätä taas työaamuina töihin. Mutta minkäs teet, ku omaa univelkaa ja hyvät unenlahjat.

PS. Pidennykset on poissa! Oon taas tämmönen liuhuletti, tai oikeestaan näyttää ku mulla olis päässä kaks hiusta. Kestänköhän mä helmikuuhun asti? Yritän parhaani, muttta saattaa olla, että löydän taas pitkät hiusket päästäni jo kuukauden sisällä. Ens kerralla otan taas pidemmät. Nyt oon hetken ruma ja kestän sen ku nainen. :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti