3. joulukuuta 2012

What is the best thing to do when you have a hole in a boat and water is leaking inside? Make another hole to drain the water.


E: Mä oon taas viettäny koko viikonlopun maalla. Ajelin tänne lauantaina töiden ja pumpin jälkeen vähä rauhottuun ja höntsyileen. Annaki tuli meille illaks ja me tsekattiin Savages leffa Eetun ja Hennan kans. Sit alotin äitin kans kattoon Greyn anatomiaa ihan ekasta jaksosta asti uusiks, aion koukuttaa senki tähän huippu sarjaan.

IMG_0072 IMG_0084

Eilen me lähdettiin äitin ja Sohvin kans Tamperelle tsekkaileen kauppojen tarjontaa. Ostoslistalla mulla oli reenikengät, pikkujoulumekko ja talvitakki. Ja uskokaa tai älkää, löysin kerranki kaiken, mitä lähdin ettiin! Oon ihan super happy, olin ihan varma etten tuu löytään mitään. Ja oon vielä kaikkiin ostoksiin ihan supersuper tyytyväinen. Lisäks löysin pipon, t-paidan, alusvaatteita jaaaa greyn anatomian seiska kauden (ette siis ikinä arvaa, mitä tein kolmeen asti yöllä, vaikka piti mennä ajois nukkuun)! ja sit vielä jopa jo pari joululahjaaki.

IMG_0078 IMG_0079 IMG_0080 IMG_0081

Heti lievittyy joululahja stressi, ku pääsee edes alkuun. Oon jo muutenki aika tietonen siitä, mitä ostan kaikille, paria poikkeusta lukuunottamatta. Kyllä se joulu mun puolesta sais sieltä jo tulla.

Tänään mulla oli vielä toinen vapaapäivä putkeen ja pyhitin sen liikunnalle ja nukkumiselle. Nukuin pitkään ja heti aamusta laitoin taas yhden greyn jakson käyntiin. Heräilin rauhassa ja lähdin tonne hyytävään pakkaseen pikku juoksulenkille. Sit taas kotona toinen jakso greytä ja sen jälkeen kaupan kautta eka coreen ja sit vielä pumppiin. Siinä oli taas liikuntaa enemmän ku tarpeeks yhdelle päivälle, mutta viikonloppuna on semmosta laiskottelua ja syömistä tiedossa, että eiköhän ne kaikki kulutetut energiat tuu sillon takasi.

BLOGI, RANDOM IMG_0096 IMG_0088

Huomenna pitäs taas lähtee tonne Parkanon puolelle töitten pariin ja ehkä pariks yöks taas omalle kämpälle. Ei kyllä yhtään huvittais mennä sinne kylmään, patterit ei taaaskaan kuulemma pelaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti