7. huhtikuuta 2013

:-)

IMG_20130406_192519

J: mun pitäs oikeesti olla tuolla opiskelemas matikkaa, mutta mikä siinä on ku löytys koko ajan parempaa tekemistä? Ei, kyllä mä kohta meen..

Torstaina hyvästelin haikeesti rakkaan C3:sen, koska kävin ostamas tilalle uuden puhelimen. Oon harkinnu uutta puhelinta jo syksystä asti, mutta nyt mä vihdoin sain aikaseks hommattua sen. Samsung galaxy acen mä kotiutin ja en muuta oo tehnykkää torstain jälkeen ku vaan pläränny sitä läpi ja lataillu kaikkia kivoja sovelluksia. Ja vihdoin, vihdoin mullaki on instagram!

collageasas

Viikonloppu muuten meni ihan rauhallisis merkeis. Kävin perjantaina pitkästä aikaa pumpis ja lauantaina oli ehkä pienonen virhe mennä uudestaan, koska heellou teki mukavaa kipeiden lihasten kans kyykätä ja rintabiisissä olin varma, et mun rinta räjähtää.
Illalla me käytiin vielä kattomas leffas Elliinan ja Annan kans tää Mama. Ei ollu hyvä idea, koska kohta mä taas sekoon ja alan kuulla omiani. Kauhuleffat ei vaan oo mua varte. Hyi.

collagejane

Nyt on oikeesti pakko avata toi kirja ja alkaa laskee yhtälöitä ja kaikkee muuta ihanaa. Heippa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti