5. huhtikuuta 2013

Life is about one choice, give up or get up

E: Viikko on hurahtanu ohi ihan silmäräpäyksessä ja huomaamatta ohi. Taas on perjantai ja viikonloppu. Mulla se kyllä tarkottaa tosin taas ihan perus lauantai työpäivää, joten aamulla odottaa herätys ennen seiskaa ja kohta pitäis olla jo untenmailla. Oon ollu loppuviikon tosi väsyny ja mulla on ollu ihan vetämätön olo. Koko kroppa on ihan väsyny, vaikka mieli on virkee ja haluais olla reippaampi. Treenit oon vetäny silti ihan normi rutiinilla, mutta töissä olo on tuntunu jotenki kamalan raskaalta.

Maanantaina mä tosiaan kävin hiihtämässä Jämiltä Vatulaan. Matkaa kerty semmonen 18km ihanassa kevätkelissä. Ekan viiden kilsan jälkeen kunnostettu latu loppu ja alko pelkkä moottorikelkan ura, koska tota kyseistä reittiä ei oo kunnostettu Pirkan hiihdon jälkeen. No, kyllä mä siitä matkasta selvisin, vaikka toihan se vähä lisähaastetta, ku välillä mätkähdin naamalleni laskettuani käpyyn ja välillä eksyin, ku ei näkyny minkäännäköstä latua missään. Mutta siinä plussa asteissa ja siistissä auringonpaisteessa kelpas hiihtää, eikä ollu kiire mihinkään. Voisin mennä ton vielä uusikskin.

IMG_1145

Muuten viikko on koostunu perus salitreeneistä, pumpista, aamulenkeistä ja parista juoksulenkistä. Huomenna vielä pumppiin vähä löysäileen ja sit sunnuntaina saa taas ottaa ihan täyslepoo. Toivottavasti nyt vaan en tuu kipeeks tai muuta, että saan yhtähyvän rytmin päälle ens viikkoonkin.

Huomenna mä pakkaan taas kimpsut ja kampsut ja lähden retkeileen viikonlopunviettoon maalle. Meillä on jotain pientä suunnitelmissa tyttöjen kans ja pääsee taas täyshoitoon, eikä tarvii huolehtia kämpän siivouksesta, tiskeistä ja muusta, jotka tälläkin hetkellä mun mielessä kummittelee.

collagemää

Ens viikolla mulla on taas oikein viikonloppu vapaata ja vähän polttelis päästä shoppaileen ja metsästään kevät takkia! Saa nähdä saanko aikaseks.

collagejooooo

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti