21. huhtikuuta 2013

keep calm and get ready for MAGA!

150451_10151572278641343_499419965_n J&E: Huomaatteko, taitaa olla kesä tulos ku meidän yhteispostaukset alkaa lisääntyyn. Menojalkaaki alkaa jo vipattaa ja siihen on tulos toivottavasti korjausta ens viikonloppuna!

Viime viikonloppu oli kiva. Ensin oltiin kamujen kaa (Anna) kylpylällä uimas (elliina ei osannu olla kunnolla). Illaks lähdettiin jäätävän jonotuksen pelossa kohti Kankaanpäätä. Me nimittäin lähettiin hakeen lippuja Americanossa sinä iltana keikan vetävän Cheekin keikalle, joka on muuten meidän nro. 1 fanituskohde nykyään :-D
Onneks homma meni putkeen, eikä jouduttu jonottaan! Saatiin aika eturivin paikat ja keikkahan oli ihan huippu! Varmasti meillä kaikilla kolmella pomppas sydämmet kurkkuun ku Jare hyppäs ihan meidän lähelle Mikael Gabrielin kanssa. Huhhuh. Kunnes alkoi laulu Jos mä oisin sä, ja "jos mä oisin sä mä tarttuisin mun käteen" kohdalla Cheek tarttu Jaanan käteen. Voi sitä punaisten poskien määrää ja sitä perhosten määrää vatsan perukoilla. Oli kyllä mieleenpainuva gigi! Ps. Miklu on söpö.

cheeeeek

Nyt se hauskuus vasta alkaa! Me on tässä kaks ja puoli tuntia istuttu ja vahdattu tietokoneen näyttöö ja vihdoin se on tehnty. Magaluf part 2 kutsuu meitä kesäkuun lopussa. Ai että tätä tunnetta. Matkaseurueeseen liittyy mukaan Roosa. Tällä kertaa lähdetään myös ihan uusille vesille hotellirintamalla ja otettiin suht rauhallinen hotelli, mutta hyvällä sijainnilla. Hotelli on siis varattu ja ei jaksais enää venata yheksää ja puolta viikkoo!

collage23333

Ps, tuunailtiin tänään vähän t-paitoja topeiks. Osa repes ja meni roskiin ja osasta tuli ihan siedettäviäki. Haha. Otetaan vastaan tuunattavia paitoja ;D

Ja nyt aletaan tsiigata leffaa ja vedetää mahat täytee uutta maitokaakao jädee! Heippa!

collage355

6 kommenttia :

  1. Mä ooon kateellinen mä niin haluaisin tulla arrggg. mä kohta lennän täältä ausseista sinne että pääsen bailaan. ja kiva ku saitten roosakin. arg. elkää puhuko tästä enään alkaa vaan ärsyttämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, parempi kolme lähtijää ku kaks :-) mä en ainaa voi luvata etten puhuis magasta :D me lähetetään sulle kortti sieltä :D

      Poista
    2. hihii, lennä ausseista viikoks moikkaan meitä magaan, tervetuloo :D

      Poista
  2. ootte hassuja! :D mut anyways olis kiva tulla mukaan, mut jonkun on jäätävä pitään Suomeeki pystyssä, ku te kaikki viiletätte ties missä :(

    VastaaPoista
  3. Anna tuu sä tänne! :)JOS olisin siellä niin kyllä niin olisin messissä tekemässä uuden tappelun kuin viimeksi :D

    VastaaPoista