16. huhtikuuta 2013

pliiplaa

E: Pitkästäaikaa moi! Mulle ei oo kuulunu hetkeen mitään kovin hehkeetä, joten en oo saanu raahattua itteeni koneelle kirjotteleen. Nytki mun nettitikku jäi porukoille, joten linnottauduin Jaanan koneelle hetkeks ennen ku pitää mennä nukkuun.

IMG_1277 collageelly

En varmaan puhu pelkästään omasta puolestani, jos sanon, että viikonloppu oli erilaisella tavallansa tosi kiva. Koko viikonloppu meni taas melko rauhallisissa merkeissä, tyttöjen kans pyöriessä sielä sun täälä. Ohjelmassa oli kaikkee kivaa porukalla.

Otin liikunnan kannalta ihan totaalilevon lauantaina ja sunnuntaina, koska mä yksinkertasesti olin niin väsyny, tai mun kroppa oli. Nyt on sit käyty lääkärissä ja ollaan vähän viisaampina, mutta viel on tutkimukset kesken. Jokatapauksessa lepo oli paikallaan, ostin kasallisen erilaisia vitamiineja, magnesiumia ja rautaa, joita oon nyt popsinu ja tänään on eka päivä aikoihin, ku musta alkaa tuntuun taas normaalilta! Oon ihan intoo piukassa jo siitä, että jaksoin töissä normaalisti, aamulenkki luisti ja sykkeet nousi ekaa kertaa kahteen viikkoon. Siitä innostuneena mun oli pakko heittää vielä toinen juoksulenkki töiden jälkeen. Ihan pieni vaan, etten haukkaa taas liian isoo palaa kerralla ja mun askel ei oo hetkeen ollu niin kevyt. Juoksu kulki, sykkeet nousi ja väsy oli poissa. Nyt täytyy vaan muistaa myös levätä kohtuudella reenien ohella niin eiköhän tääki tästä pikkuhiljaa voiton puolelle käänny.

collagejuu
Sunnuntaina istuin äitin kans alas hetkeks ja äiti irrotti taas jatkot mun päästäni. Nyt on liaani poissa ja vauvahiukset kauhistuttaa mua aina ku katon peilistä. Onneks ei tarvii kauaa kestää, nimittäin huomenna mä huristelen itteni tonne naapuri cityyn ja käyn laittamas pidennykset takas päähän, ja teen ehkäpä vähän jotain muutakin pikkumuutosta samalla.

Torstaina pitäs lähtee Maree moikkaileen Tampereelle ja ajattelin pyörähtää pitkästäaikaa vähä kaupoillaki. Sit loppuviikko, eli koko viikonloppu meneeki töissä.

PS. Tässä Jaanan kans kaihosasti katellaan instagrammista magaluf kuvia ja suunnitellaan ja odotetaan malttamattomina ens kesää ja meidän magaluffin reissua vol. 2!

IMG_1298

2 kommenttia :

  1. Yhyyyy mä niin haluaisin tulla myös. :( vol1 oli niiin hyvä reissu ja vika tappelu. Tulkaa tänne niin lupaan paremmat pippalot ja miehet!! ;)

    VastaaPoista