10. huhtikuuta 2013

When we face the worst that can happen in any situation, we grow.

E: Tämmönen sekanen päivitys tulossa täältä sohvan pohjalta taas kerran. Mun viikkoon ku ei oo taas mitään normiarkee kummempaa kuulunu. Loppuviikko todennäkösesti jatkuu samalla linjalla viikonloppua odotellen. Vielä kaks päivää töitä ja sit kolme vapaapäivää!

collagetakki

Oon viimepäivinä jumppaillu, käyny salilla, juoksemassa ja heittäny pari aamulenkkiä. Perus liikuntahommia siis. Sen lisäks oon ollu töissä, yrittäny lukee vähän ja yrittäny saada univelkoja kuittailtua.

Loppuviikosta edessä on lisää salireeniä, vähä jumppaa ja ehkä vielä juoksulenkkiäki, jos kelit jatkuu aurinkoisena. Pari työpäivää ja sit vapaiden viettoon maalle. Todennäkösesti pakkaan kamppeet kassiin jo perjantai-iltana ja lähden äitin hoiviin.

collagessali IMG_1223

Sain vihdoinkin hommattua itelleni lähetteen perjantaiks labraan verikokeisiin. Toivottavasti nyt vihdoin löytyis  joku syy tai selitys tähän mun jatkuvaan väsymykseen ja kropan voimattomuuteen plus kaikkeen muuhun siihen liittyvään hommeliin (esim. viimeaikoina musta on tuntunu ihan ylitsepääsemättömältä jopa ajatus sohvalta nousemisesta, tai se, että en oo osannu ennen olla niin helpottunu siitä, että saan istua hetkeks alas. Tai se, ku suurin haave on vaan päästä sänkyyn nukkuun, koska on niin väsyny olo).  Pian se toivottavasti selviää, peukut pystyyn!

collagelasit

3 kommenttia :

  1. hyvähyvä että sait varattua sen labra-ajan. mä ainaki pidän peukkuja että selviää mikä sua vaivaa, et saadaan sut taas vallottaan maailmaa meidän kans :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samaa toivon! Mä haluan taas olla menossa ja tekemässä ilman, et oon ihan zombi :D

      Poista