10. huhtikuuta 2013

joten pliis, hymyile takas vaan ♪♫

J: mun herätyskello soittais normisti vasta 8 minuutin päästä, mutta heräsin jo Elliinan omaan. Oon ollu hereillä 7.46 asti, eikä mua kyllä yhtää väsyttäny edes. Tosin, menin illalla suoraa töistä sänkyyn ja nukahdin samantien.

collageghgh

Nytku olin jo kissankirkues ylhäällä, en oikeen tiiä mitä keksisin ennen töihin lähtöö. Voisin ainaki tunnin lenkin heittää, ja hakee kaupasta tiskiltä kermaperunoita. Ne maistuu varmasti hyvältä mummun tekemien lihapullien kans, joita se tunki mulle pussillisen mukaan perjantaina.

Voisin pitkästä aikaa vallottaa sohvannurkan ja vahdata frendejä. Rakastan sitä sarjaa, siihen ei ikinä kyllästy. Samat vitsit jaksaa naurattaa kerta toisensa jälkeen. Huippua.

collageyry

Ilta meneeki taas töissä. Oispa jo viikonloppu, vaikka seki menee töissä. Nyt tuli muutenki toukokuulle niin paskat työvuorot että tuntuu ku elämä kaatuis tähän paikkaan =D no ei vais.

2 kommenttia :

  1. Toi frendit-kohta saa multa ainaskin SATATUHATTAVIISKYTNELJÄMILJOONAA-Tykkäystä sun päivän blogi-kirjoituksesta :) :)

    VastaaPoista