27. huhtikuuta 2013

It's not about having time, it's about making time

IMG_7887.. IMG_7886

E: Oon taas pitäny näköjään viikon taukoo blogitouhuista, oho. Mutta nyt ku oon taas elävienkirjoissa ja jaksaminen normaalia, mulla on tapani mukaan monta rautaa tulessa ja kauheesti ohjelmaa. Ja samanlaisella linjalla todennäkösesti jatketaanki, töitä kivojen pyhäpäivien takia vaan neljä päivää viikossa seuraavat pari viikkoo, lisää reeniä vanhaan malliin ja MM- kisatki lähestyy. Ollaan nimittäin Annan kans lähdössä tsekkaan Suomen yhtä peliä!

Viimeviikko kiteytettynä sisälsi juoksulenkkejä, salipäiviä, pitkästäaikaa bodypumppi Jaanan kans ja sit vielä vähä lisää liikuntaa. Sen lisäks oltiin Eetun kans tiistaina Tampereella vähä ostelemas sille vaatteita ja mä pidin ite rahapussin visusti kiinni ja tyydyin vaan kuolaan muutamaa ihanaa löytöö ja oleen loistava makutuomari velipojalle. Niin ja oon mä vähä yrittäny lukeekki.

IMG_1398 IMG_1400 collagejasali

Eilen sain loistavan idean töiden jälkeen; lähdenpä maalle, käyn sielä juoksulenkillä ja sen jälkeen pyöräilen sieltä 18 km takas kämpille ja jätän auton sinne, että tulee sitte täälä kans pyöräiltyä. Idea oli hyvä siihen asti, ku pääsin maalle ja kello oli jo melkein kaheksan illalla. Istuin siinä suoraan ruokapöytään ja huitasin puolipakettia jätskiä nassuun, ennenku muut edes kerkis ottaan askeltakaan kohti kyseistä jätskisatsia. Sen jälkeen piti tietysti lasketella sitä jädee, ennenku pysty lähteen yhtään mihinkään. Ysiltä sain itteni ylös ja lenkille. Juoksin semmosen kevyen 6km lenkin nopsaan, ja olis se juoksu kulkenu taas paljon pidempäänki, mut tälläviikolla noita kilometrejä on tullu jo sen verran, et pitää vähä ajatella jalkoja, ku ne alkaa jo vähä vihotteleen pikkuhiljaa. Sit kello oliki jo puoli kakstoista, ku sain itteni pyöränselkään ja lähdin tonne yön pimeyteen sotkeen fillarilla. Varpaat oli ihan jäässä, mutta muuten otsalampun kans pyöräillessä ei ollu mitään ongelmaa. Tunti meni ja 18 km oli takana ja pääsi suoraan sängyn pohjalle ja uniki tuli aika nopsaa!

Tänään se pyöräidea ei enää ollukkaan niin hyvä, nimittäin toi vesisateessa pyörällä sotkeminen ei oo mitään kaikkein mukavinta puuhaa. Päivällä kävin salilla, jossa vaihdoin vähän jalkapäivän ohjelmaa, että lihakset saa vaihtelua, ja sain jopa olla melkein yksin koko salilla. Jalkapäivä on kyllä mun ihan ehdoton lemppari! Noo sieltä sit litimärkänä pyörällä kotiin, suihku, ruokaa ja sit taaas vesisateeseen pyörällä töihin. Toivoin pariin kertaan tänään, että mulla olis ollu auto käytössä. No, ei auta valittaa, ite mä sen auton halusin porukoille jättää, nyt sit pyöräillään.

collagejalat

Huomenna olis tiedossa aamu töissä ja illasta sit pientä kivaa ohjelmaa suunnitelmissa. Taitaa tän tytön kolmen kuukauden alkoholittomuuski (vahinkotipaton 3kk :D) saada vähän taukoo, jos vaikka vähä vaihtais vaihdetta vapaalle välillä. Taitaaa tehdä ihan hyvää pitkästäaikaa höllätä :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti