18. huhtikuuta 2013

oranssit

E: Mun ei tarvinnu tälläkertaa olla lyhyellä tukalla ku ihan muutama päivä (onneks) ja eilen aamupäivästä pääsin parturin käsittelyyn, tälläkertaa uudet suunnitelmat mielessä. Mä niin tykkään istua sielä, viihtysä ilmapiiri, kahvia, lehtiä ja aina saa lähtee kivoilla uusilla hiuksilla pois. Tälläki kertaa olin enemmän ku tyytyväinen lopputulokseen ja näistä tuli ihan loistava kesätukka! Nyt kelpaa viilettää.

collagej IMG_4742 IMG_4747 IMG_4759 IMG_4776

Parturin jälkeen mä menin salille heittään reenin, tälläki kertaa jaksan hehkuttaa, että voimat alkaa palaan entiselleen ja sykkeet nousee! Huippufiilis ku reeni alkaa taas kulkeen. Sit Jaanan kans tsekkaileen Magaluffin hotelleita ja lentoja. Sen jälkeen taas takasi salille  ja vuorossa oli taas ykkös sykejumppa, jossa sieläki mun sykkeet alko oleen entisellä tasolla, kuten myös jaksaminen, siistiä! Illalla saiki sit vaan rentoutua ja tietysti possuta kunnolla hyvin menneiden reenien päälle.

Meille tuli eilen tietoon töissä vihdoinki kesälomat! Mulla ei ollu oikeestaan hajuakaan mitä tuleman pitää, mutta lähdin kaupalta kotiin varmaan pomppien tasajalkaa onnesta, mä nimittäin jään juhannuksesta kahdeks viikoks lomalle, ihan parhaaseen aikaan! Magaluffi kutsuu siis kesäkuun lopussa ja todennäkösesti sielä vierähtää semmoset kymmenen hurjaa päivää! Oon niin intoo piukassa, että tällä taas jaksaa painaa töitä! Loput lomat menee elokuun loppuun, joten sillon saa sit lomailla varmaan vaan ihan rennoissa merkeissä suomen puolella, jos ei keksitä sit jotain hurjaa sinnekki. Kesä tuu jo! Maga jutuista kirjotellaanki varmaan lisää sit Jaanan kans yhdessä.

IMG_4800 IMG_4798 IMG_4805.. IMG_4807..

Tänään mä heitin aamulla oikein intervallijuoksulenkin ja sen jälkeen lähdin tonne Manseen kattoon tota serkkutyttö Maree pitkästäaikaa. Ei olla hetkeen nähty, joten istuttiin kahvikuppien äärelle hetkeks höpötteleen ja lisäks tehtiin semmonen pikakierros tsekaten kauppojen tarjonta. Mukaan ei tarttunu ku aurinkolasit ja kännykälle semmonen käteenlaitettava tasku, et saa reenin ajaks musat korville. Nyt pitää säästellä rahoja ku reissu lähestyy.

Koko viikonloppu meneeki tälläkertaa ihan töissä, mutta alkuviikosta on sit taas vähä vapaata vietettävänä. Pääsykokeisiin luku on jääny taas hävettävän vähäseks ja pitäis vähä petrata. Voi ku joku vois vaan lukee mun puolesta ja istuttaa ne jutut mun päähän. Täytyy viikonloppuna yrittää löytää aikaa lukemiselle.

collagehius collagess

2 kommenttia :