24. huhtikuuta 2013

hepsankeikkaa

IMG_7811

J: Eilen jäin töiden jälkeen maalle yöks, ku isukki vaihto bemariin kesänakit alle. Ja huhhuh, alotin tänään pyöräilykauden. Voin kertoo, että koin sillä seittemän kilsan lenkillä jonkinsortin kuolemaa, koska tuntu ku keuhkot ois haljennu ja reidet irronnu hetkenä minä hyvänsä. Ehkä se tästä sitte taas alkaa rullaan vähä paremmin! Tai ehkä ei..

collagegfg

Mummu tunki mulle tänään miljardin pullan jälkeen kukkasen mukaan kämpille. Tapoin jo edellisen vaikka se sano, että sitä ei pysty tappaan. Toisin tosiaan kävi ja nyt se anto tommosen mitä pitää pari kertaa viikos kastella ja se tarttee oikeen roppakaupalla valoo. Katotaan vaan, se on kuollu ens viikolla. Tai sitte mun sisäinen puutarhuri ja viherpeukalo herää henkiin ja se elää vielä vuosienki päästä.

collagertrt

Näin Lottaaki sunnuntaina pitkästä aikaa ja käytiin shellillä evästämässä ja vaihtamas kuulumiset. Pyörittiin myös kylillä hetki, en oo sitte sitä harrastanu aaaikoihin. Sunnuntaina. Päivällä. Selvinpäin. Haha.

Tällä viikolla mulla on extramonta vapaapäivää, niin kivaa! Saan vaan maata ja OLLA. Jes, parasta.

collagepou

Nyt alan tehä jotain ruokaa ja käyn uuden cosmon kimppuun. Ehkä sittekki tiskaan ihan ekana, tiskiallas näyttää siltä ku siel ois vuoden tiskit :D

ps, oon ihan koukuttunu tohon "nykyaikaseen tamagotsiin", pou -sovellukseen. Kantsii ladata ja kokeilla ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti