27. elokuuta 2012

hei, nuori villi ja vapaa, aika lentää


J: Joko oon tosi tyhmä tai en vaan tajunnu jotain hypertärkeetä pointtia äskösessä työhaastattelussa. Siellä oli aluks siis ryhmähaastattelu mutta yksinhaastattelussa multa kysyttiin mm. nämä kolme kysymystä: "Minä vuonna tämän ketjun kaupat on tullu suomeen ja montako tämän ketjun kauppaa suomessa on? Ja nyt sä saat kysyä meiltä kysymyksen" Oikeesti siis mitä? Miks mun tarttee tietää tommosia? Mitä se mun työntekoon vaikuttaa? Ja mitä mä haluaisin kysyä niiltä? Ei, en kysyny mitää koska aivot löi niin tyhjää noiden vammakysymysten jälkeen.  Voi taivahan talikynttilät. Siis mikseivät kysyneet esimerkiks miten toimisin vaara ja/tai hätätilanteessa tai jos rosvo hyökkää! Ja miksi oi miksi taas yksi työpaikka sanoo mollin sivuilla tarjoovansa 37,5 työtuntia viikossa ja haastattelussa kuulee sanat "Ei me voida tarjota viittätoista tuntia enempää, haittaako se?" JOO ei haittaa ollenkaan, oon työtön joten mielelläni teen vaan kaks päivää viikossa töitä.
Kaiken tämän jälkeen saatan olla myös väärässä. Ehkä mun todella ois tarvinnu tietää suomessa olevien kauppojen määrä ja millon ne on rantautunu tänne pikku pikku pohjoismaahan. Fuck it.

Täytyy varmaa lähtee ulkomaille töihin. Ja siinä teille avautuminen, sori kamut mut mua vitutti.


3 kommenttia :

  1. what the fuck ? Missä tollasia tomppeli kysymyksiä on kysytty ?!?!?

    VastaaPoista
  2. ja postausta tupareista odotellen !

    VastaaPoista
  3. postaus tupareista tulee kyllä heti ku ehditään. ja eräässä saksalaisessa kaupasssa :D

    VastaaPoista