6. elokuuta 2012

super surullista

J: Oon surullinen. Joudun palauttaan ihanaakin ihanemmat superman conssit, koska ne oliki liian isot. Täydellinen koko olis ollu 37,5 mutta koska niitä ei brandokselta saanu, päätin koittaa 38 kokosia. Ei, ei vaan natsaa ja ihan liian isot. Voiko puoli numeroo olla niin tärkee? Voi.

IMG_3819

Kerroin teille täälä aiemmin miten mun inspiraatio oli kadoksissa. Askartelu, lukeminen, kirjottaminen.. kaikkeen oli into kadoksissa. Nyt se into on tullu takas ja ajatus kulkee. Viime viikkoselta kirpparikierrokselta löysin jopa kiinnostavan kirjan jonka kanssa oon nyt viettäny muutamia iltoja. Vince Neilin omaelämäkerta. En oo ennen lukenu omaelämäkertoja mutta tästä mä tykkään!

IMG_3885

Nyt mä aion tehdä jotain mitä oon pelänny sydänjuuriani myöten jo liian kauan. Ajattelen aina pahinta kaikesta, nyt siitä huolimatta aion hoitaa tän asian pois alta kävi miten kävi. Ehkä kuulette vielä lisää. Jäiks. Hyi saatana ku jännittää, hermostuttaa ja stressaa ja såoifghsdlgh.

IMG_3803 (2)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti