31. elokuuta 2012

trying to tell you no but my body keeps on telling you yes


J: Mä joskus ala-aste aikoina fanitin Maroon vitosta ja ostin ihan cd levynki, Songs about Jane. Nyt en oo hetkiin, päiviin, kuukausiin, aikoihin kuunnellu sítä, mutta Annan tullessa Suomeen ja kuunnellessamme eräänä viikonloppuna meillä näitä uuden albumin biisejä Puntsin puhelimesta, mä taas tykästyin siihen ja löysin sen tavallaan uudestaan! (P.s, Adam Levine on hot!)

kuva täältä.

Mä alotin uuden aluevaltauksen. Sen nimi on French Lessons. EI, en alottanu ranskankielen kursseja vaan sen nimisen kirjan. "UU siis aloit lukeen, VOU" No ei! Ku se on englannin kielinen kirja! Kirjastossa näytti sen kansi niin kivalta että päätin repästä ja lukee englanniks elämäni ensimmäisen kirjan. Sujuu muuten yllättävän nopeetemposesti, luulin että menis jotain 72 vuotta per sivu, mutta ei ja tajuanki aika hyvin! Awuhuu.

IMG_4578
IMG_4581

Mistäs sitte keskusteltais. Vaikka tv-sarjoista. Elliina koukutti mut ihan totaalisesti Greyn Anatomiaan ja kaks ekaa tuottista katottuna ois nyt. Lostin neljä kautta sain katottua viikko sitte.. Jos teillä on ehdotuksia hyvistä sarjoista mihin kannattaa tuhlata aikaa, niin heitelkää ihmeessä vaihtoehtoja meitsille! (paitsi Serranot, Ruma Betty, Lost, täykkärit, Frendit, Greyn anatomia, Gossip girl, House, One tree hill, O.C.)

Mua on nyt alkanu kauheesti houkuttaaa kertoo kovasti täällä mielipiteitäni asioista, mutta en tiedä jaksaisko kukaa lukee semmosia hervottoman pitkiä stooreja jostain mitä vihaan. Äh, katotaan joskus jos mulla on ihan tosi tylsää ja keksin jonku aiheen.. Voitte jo kauhulla kuvitella sitä näkyä ku mä kirjotan teille pää höyryten ja savu sormista nousten turvavyön tärkeydestä.

Meillä on tänään ollu aika erikoinen aamu. Iso lukki pelästytti Elliinan ja nyt mä mietin koko ajan missä se on. Se pian mönkii jostain ja alkaa kiipeillä ja sotkeentuu mun kaunistakin kauniimpaan hiuskuontaloon jajajaja.. Mun on varmaan pakko alkaa mettästää sitä hirviöö. Wish me luck!

IMG_4560
IMG_4322
IMG_4427
IMG_4507

Tää oliki muuten taas tämmönen perusJaanapostaus; ei mitään järkee, tuhat eri asiaa ja no, tämmönen. Mut jos mua ei haittaa niin ehkä ei teitäkään ;--) vai miten se nyt meni.. Katsotaan jos joskus edes yks postaus keskittys yhteen aiheeseen. (Vähä luulen että no can do.. hihi) Heippa, kuulemisiin!

IMG_4475

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti