24. elokuuta 2012

Paskaa ympärillä, mut sua vituttaa se ei saa, ei saa.


J: Moi. Ei mulla oikeen oo mitään asiaa, mutta tulimpa nyt tarinoimaan silti. Oon nyt ollu parina päivänä töissä ja siellä mua jo varotellaan että "tää on sitte ihan paskaa". Kyllähän mä sen tiesin mihin oon ryhtymässä ja sanonpahan vaan että siinä laitoksessa en aio olla kauempaa ku on pakko! Hyh.

Me ollaan otettu Lotan kans pikku urakaks tapetoida tota meidän vierashuonetta. Alku aina hankalaa, sanotaan. Me oltiin ehkä vähä väsyneitä ku alotettiin, ja siltä se vähä näyttääki. Kaks kolmasosaa huoneesta ois vielä tapetoitavaa, ehkä se siitä sitte ajan kanssa. Remonttimies ainaki nauraen kommentoi meidän taidokastakin taidokkaampaa jälkee.. No jos tästä jotain järkee haetaan niin ei me siinä koko loppuelämää asuta ja tärkeintä on saada kukkatapetti veke!

Mulla ei nyt kyllä irtoo enempää tekstiä aivojen pikkupikku sopukoista. Taidan alkaa selailla nettikauppojen ihmeellistä maailmaa.. Näkemisiin!

IMG_3961
IMG_3923
IMG_0622
488223_10151154670097527_1270175993_n

Mä otan vastaan sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenkin bitch kunnes kuollaan

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti