15. elokuuta 2012

HOHOO


J: Moikkuli! Mulla onki teille nyt tosi paljo kerrottavaa. Ainaki kolme juttua! Katotaa jos kirjottaessa keksin lisää huipputärkeitä tarinoita teille!

IMG_3920

Alotetaan ny vaikka siitä, että sain töitä. En tykkää yhtään tästä kyseisestä hommasta jonka alotan ens maanantaina, mutta parempi seki ku istua kotona perse homeessa.. Perse homeessa istumisesta tulikin mieleeni, että oon viimeset jotain kohta 7? viikkoo viettäny Lostin parissa ja nyt täytyy todeta että oon rakastunu. Sawyeriin, girls you know what i'm talking about. WOHOOOAAA mikä mies.

IMG_3932
IMG_3994
IMG_4056

Jatketaan siitä, että löysin netistä laupan nimeltä Footway. Sieltä bongasin erilaiset Superman conssit ja kuulkaa, laskun kanssa koko setille tuil hintaa rapeet 55 eukkoo. Halvalla pääsin! Ja mikä parasta, näillä oli niitä mun tarttemia "puolikokoja" jes!

IMG_4034
IMG_4041

No sitte kerron siitä miten ahkera olin. Kasasin sohvan ihan yksin, ruuvailin kaapin oviin kahvoja takas ja tänään ahkeruus vasta onki huipussaan ku Lotta tulee mun kans tapetoimaan!
Eilen tein myös hyvän työn. Kävin Ellyä moikkaamassa kaupalla ja sitte näin siellä ulkona ku joku laitapuolenkulkija makaa maassa ihan liikkumatta. Olin vähä että mitä vittua mä teen, mutta päätin sitte mennä vähä huuteleen sille. "PÄIVÄÄ PÄIVÄÄ" mä huutelin mutta ei se reagoinu, kyl se hengitti ainaki. Soitin sitte 112 ja ne sano laittavansa polliisit asialle. Siihen tuli just samalla yks isukin työkamu herätteleen sitä, mutta ei se reagoinu siihenkää. NELJÄKYMMENTÄ minuuttia myöhemmin poliisit tuli (miten voi kestää noin kauan, ajatelkaa jos se ois alkanu oksentaa ja tukehtunu siihen?) ja huuteli sitä nimellä, oli siis poliisin tuttuja. No, kaikki selvis hengissä ja mä lähdin Lotalle kuskiks.

Nyt ku tänne maalle tulin, taidan ottaa äipän polkupyörän ja lähtee sotkeen jonkimmoista lenkkiä. Näkemisiin!

IMG_3925
IMG_4000

2 kommenttia :