7. elokuuta 2012

pitkästäaikaa!


E: Taas kerran mun on alotettava pahottelemalla, mä oon oikeesti taas ollu ihan maailmankaikkeuden surkein bloggaaja. Ja taas samat selittelyki vielä, ei oo ollu aikaa, en oo kerinny, kokoajan on kiire ja kuviakaan ei oo kauheesti ollu. No, mutta mä yritän taaas ryhdistäytyä.

Ei mulle muuta kummempaa oikeestaan kuulu ku ennenkään. Töitä, kuntoilua, kotona löhöömistä, greyn anatomiaa ja noita viikonloppureissuja, joista ootteki jo saanu kuulla meidän yhteisissä postauksissa.

IMG_4568

Mutta mä oon taas olllu kauheessa ostovimmassa, oon ostanu ainaki maailman hienoimmat Batman converset, björnborgin kengät, Lee:n farkut, uuden jakun, kivoistakivoimman valkosen silkkipuseron, Niken reenihousut ja kaikkee pientä kivaa. Joo, vähän ehkä menny tota rahaa vaatteisiin ja vielä kun on tullu tänäkesänä reissailtuaki, ei oo kovin kerinny säästeleen. Mut tästä kesästä on jo niin paljon ihan mahtavia muistoja, että kaikki on ollu sen rahanmenon arvosta!

IMG_4732
IMG_4733
IMG_4735

Yks tyhmäjuttukin mulla olis kerrottavana. Mun puhelin hajoo ihan kohta käsiin. Se on tippunu niin monta kertaa maahan, että siinä on näytössä särö, se ei välillä mee värinälle ollenkaan, välillä se ei lataa, se pompauttaa aina kaiuttimen päälle kesken puhelun ihan KOKO ajan ja se jää kokoajan jumiin. Eli edessä siintää jo semmonen pieni huolenaihe, ku uuden puhelimen osto. Voi pojat, toiki HTC kerkis oleen mulla peräti jonku 8 kuukautta ennenku hajos. Aattelin tässä, että joskos yrittäis joulukuuhun asti sinnitellä ja ostaa sit veronpalautusrahoilla itellensä pikku joululahjan, iPhonen. Katsotaan katsotaan.

IMG_4739

Niin ja kerkisin mä jo kakskymmentäkin (20!!!) täyttään viime viikon tiistaina! Hui, nyt ei sit tarviskaan enään pahemmin vanheta. Kakskyt on just hyvä ikä, saa ostaa mitä vaan, käy jo kolmeekymmentä ja pääsee paljoon enemmän baareihinki. Ei tässä muuta kummempaa sit ookkaan. 

Tänään mä oon ollu reipas ja käyny jo aamulla heti heräämisen jälkeen juoksemassa aamulenkin, jonka jälkeen oliki sit hyvä käppäillä loppupäiväks töihin. Anneli kävi meillä hakemassa kuvia ja tilailemassa mun kans mulle BareMinerals meikkejä. Ne näyttää niin kivalta toisten nassuilla, oon kuullu niistä hyviä juttuja ja niiden on pakko olla hyviä, joten mun oli myös hommattava se alotuspakkaus. Joskos nyt sais nassun voimaan vähän paremmin ja näyttäänki kivalta. Toivotaaaaan. 

IMG_4748

Huomenna onki sit edessä autokoulun kakkosvaihe, enkä suinkaan oo jättäny sitä mitenkään viimetinkaan. Mun kortti menee tän kuun lopussa vanhaks ja meinas pieni paniikki iskee, ku tajusin muutaman soitetun puhelun jälkeen, että yhdessäkään autokoulussa tässä lähistöllä ei järjestetä kakkosvaiheen kursseja ennen syyskuuta. No, nyt mä siis suuntaan huomenna Tampereelle vähän huristeleen Jaanan bemmillä ja yritän kovasti pysyä kaukana kaupoista! 

himos

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti