30. elokuuta 2012

Kiirettä pitää


E:Mulla oli tänään vapaapäivä, jonka olin tapani mukaan buukannu heti ihan täyteen. Eilen mä pääsin töistä jo kahden aikaan ja hoidin siinä pari tuntia asioita, jonka jälkeen suuntasin Junalla Tampereelle. Maren kanssa käytiin keskustassa kahvittelemassa, myin muutamalle facebookista löytyneelle tyypille mm. mun punaset conssit (oon surullinen, mutta sielä ne oli kaapinpohjalla pölyttymässä), vaaleen jakun ja pitsitopin. Sen jälkeen iltalenkkinä kävelin keskustasta Marelle, sain pikku iltalenkin siinä samalla. Ilta meniki sit Maren kanssa BB:n ja Duudsoineiden parissa.

IMG_4887

Tänään olin kans sopinu treffejä Tampereen keskustaan muutamat päivän mittaan. Kahdentoista aikaan siis suuntasin itteni taas liikkeelle (raahaten mun n.150 kilosta reeni kassia koko päivän olkapäillä), ensin keskustorille, sit vähän kaupoille ja sit picniciin aamupalasalaatille. En oo ennen käyny sielä, ja thai kanasalaatti oli muuten aika hyvää! Sit pyörin stockalla ja sit taas suuntasin keskustorille, jurrasin siis hämeenkatua pariin otteeseen edestakas. Se kävi aika raskaaks sen ison kassin kanssa. Löysin ihanaakin ihanemmat kengät seppälästä ihan sattumalta! Olin puhellu just eilen Marelle ja sit myös Jaanalle, että haluan sen tapaset kengät, ja ne osukin mun silmiin ku tilauksesta, pakkohan ne sit oli ostaa! Ja toinen mihin oon nyt ihastunu, on kaikenlaiset kivat narukäsikoru härpäkkeet. Ne on tosi kivan näkösiä, ku niitä on paljon kädessä. Löysin iteltäni kotoo lisää kaikkia kivoja koruja, joiden olemassaoloo en oo ees muistanu!

IMG_5104
IMG_5100
IMG_5099
IMG_5105
IMG_5107

Neljältä suuntasin takas tänne pikkucityyn ja melkein suoraan jumpalle. Tänään vuorossa oli PHA-treeni, yks mun lemppareista tällähetkellä. Sielä tulee oikeesti ihan hurjan kova HIKI ja sielä kyllä kiristellään ja otetaan itestä kaikki irti! Sen jälkeen on ihan loisto fiilis! Niinku pumpinki jälkeen.

Sain muuten nyt ihan säkällä kirppispöydän tosta viereiseltä kirppikseltä ja eilen raahasin sinne osan kimpsuista ja kampsuista. Huomenna pitäis keritä käymään sieläki jossain vaiheessa, mutta on alkanu vähä tuntuun siltä, että oon koko ajan niin kovaa menossa, etten oikein kerkiä edes kotona käymään ja aika ei meinaa riittää mihinkään. Mutta mä kyllä tykkään olla menossa, ja mulla on aina monta rautaa tulessa, en vaan pysty pysähtyyn ja oleen tekemättä mitään. Tulisin hulluks, jos pitäis vaan olla. vaikka onhan se välillä ihan kivaa. Nyt, mun kerrankin kunnon iltapalan parissa, alan kattoon telkkaria ja suuntaan toivottavasti ajoissa nukkuun!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti