16. elokuuta 2012

No johan nyt on taas asiaa


E: Ja moi! Mä oon nyt viimepäivät viettäny maalla porukoilla, koska oon saanut osakseni koko kesän ensimmäiset iltavuorot, jotka kyllä osu aika hyvään saumaan. Yleensä mä vihaan iltavuoroja, mutta nyt ku on ollu näin ihanat ilmat, oon nauttinu päivät auringosta ja menny illaks viileeseen kauppaan. Tiistaina mä laitoin kellon herättään mulla melko aikasin ja kävin heittämässä 10km pyörälenkin, jonka jälkeen vietin muutaman tunnin rannalla auringossa makoillen. Onko mitään ihanempaa? Ilta meniki sit sujuvasti töissä ja kympin aikaan me käytiin vielä äitin ja sohvin kanssa uusiks lenkillää. Illalla se oli paljo mukavampaa ku ei tarvinnu puuskuttaa kuumuutta.

IMG_4839
IMG_4838

Keskiviikkona suunnilleen samaa kaavaa. Nukuin tunnin pidempään ja kävin juoksemassa. No, enhän mä jaksanu juosta ku vajaat puol tuntia, jonka jälkeen oli pakko luovuttaa ja kävellä, koska oli ihan liian kuuma. Aurinko hiillosti mua suoraan niskaan ja musta tuntu, että tukehdun. Ei ollu mun juoksupäivä, seki ku on niin fiiliksestä kiinni, että kuinka sitä jaksaa. Joo, pistän kuumuuden piikkiin, vaikka oikeesti mulla on varmaan vaan paska kunto :D No, mutta sain kunnon lenkin silti aikaseks ja sen jälkeen en jaksanu enää suhata biitsille vaan jäin meidän pihaan paviljonkiin dataileen ja nauttiin auringosta sieltäpäin. Oli sen verran pilvistä, että rannalla olis voinu tuulla ja tulla vähän kylmä. Mä ostin tiistaina Koti eläintarhassa-kirjan ja oon nyt alkanu sitä lueskeleen. Sen leffan traileri näytti niin hyvältä, että täytyy käydä katsastamassa se, kunhan se saapuu teattereihin.

IMG_4944
IMG_4942
IMG_4939
IMG_4937

Oon nyt kesällä ostanu Greyn Anatomian kaks ekaa tuottista, joihin oon ihan koukussa. Mä oon joskus kattonu kyseistä sarjaa hetken aikaa, mutta lopettanu kesken. No, nyt haluan ostaa kaikki tuottikset ja kattoa alusta loppuun, se on ihan loisto sarja! Yöt venyy aina liian pitkiks ku vielä illalla pitää sängyssä vahdata jakso tai pari, vaikka oikeesti pitäis jo olla nukkumassa. No, mutta kohta ne on katottu ja tarviin lisää!

Kävin viimeviikolla kuvailemassa Mantsua Kappahlin XL mallikisaan, johon se osallistu netissä. Yleisöäänien perusteella kisaan mukaan valitaan muutama tyyppi ja tuomarit valitsee myös osan. Mantsua siis kannattaa käydä äänestämässä TÄSTÄ likistä. Mun mielestä kuvat onnistu tosi hyvin ja Mantsu on niin nätti, että ansaitsis kyllä paikan sielä kisassa :)

IMG_4812
IMG_4811

Niin ja mun BareMineralsit tuli! Ne näyttää niin kivoilta, että odotukset on kovat! Pääsen kohta testaileen niitä, jeejee!

IMG_4930
IMG_4932

Nyt meikkis suuntaa taas ittensä suihkun kautta illaks töihin, perjantaina onkin sit vuorossa ei iltavuoro ja sen jälkeen suuntana blockfest!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti