8. syyskuuta 2012

Äitin kaa leffailua


E: Meillä oli eilen äitin kanssa tyttöjen ilta. Me lähdettiin illalla Tampereelle vähän leffaileen. Elokuvana toimi Magic Mike ja voi huhhuh, oli meinaan kuumia miehiä! Leffa tosiaan alko vasta 23.15, joten se kesti aika myöhään, mutta mulla on koko viikonloppu vapaata ja valvominen sallittua! Mä tykkäsin leffasta, se oli erilainen, mutta hyvä. Leffan jälkeen me käytiin vielä Panimoravintola Plevnassa "yksillä" hetki istuskelemassa. Oli kivan lepposa ilta ja mä nautin jo pelkästään siitä, että pitkästäaikaa pääsi pois Parkanosta ja oikeesti, pitkästä aikaa sai laittaa päälle kivat vaatteet ja vähän laittautua.

IMG_5140
IMG_5141
SYYSKUUN EKA
IMG_5164
IMG_5163

Mulle tuli taas yhdet uuden kengät, nimittäin bootsit, joita oon jo pitkään himoinnu. Mä löysin spartoo.fi:stä ihan täydelliset bootsit ja sitä ne oli perille saapuessakin. Niin kivat, etten malttais millään olla ilman niitä. Ne siis pääsi ehdottomasti jalkaan eilenkin.

IMG_5161

Sit viel yks juttu, mä nimittäin repäsin oikeen kunnolla tälläviikolla ja menin bussilla porukoille noutaan tietokonettani, jonka Eetu laitto kuntoon. Toimii taas ku unelma! Mutta se ei olllu mun pointti, vaan se, että mä pyöräilin sieltä kotiin. Matkaa kerty 18,5 km ja eihän siihen kovin kauaa menny, mutta tälleen äkkiseltään, kun ei oo tullu kesällä paria kertaa lukuunottamatta pyöräiltyä, oli paikat seuraavana päivänä vähän jumissa. Mutta nyt mulla on täälä pyörä, jolla pääsen huristeleen töihin joka päivä. Kivaa!

Kotiuduin äsken kylpylästä pumpista ja nyt alan laittautuun illan meininkejä varten. Kivat lauantait kaikille!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti