27. syyskuuta 2012

uudet hiukset


E: Eilen mä vihdoinki kolmen viikon lyhytohut hiuksisuuden jälkeen pääsin parturiin. Mä halusin tälläkertaa vähän lyhyemmät pidennykset ku yleensä ja se tosiaan onnistu. Nää on vähän tummemmat, ku mun oma tukka, juoten ne tuo semmosta kivaa vivahteikkuutta päähän. Mulla on ollu jo jonku neljä vuotta pidennykset ja mun ihan ekat oli tän pituset. Sen jälkeen oon pysytelly siinä 45 cm pituudessa, kunnes nyt mä päätin et otanpas 15 senttiä lyhyemmät. No, eihän nää ees pidentäny mun omaa hiusta oikeestaan ollenkaan, mut mä kyllä tykkään. Vaihteesta ihan kiva olla lyhyemmillä hiuksilla, nää on helpompi hoitoset ja luonnollisemman näkösetkin. Oon siis tosi tyytyväinen! Tai olis nää tietty voinu pidemmätki olla ja ens kerralla otan kyllä taas pidemmät, mutta nää saa nyt olla hetken :)



3 kommenttia :

  1. mulle on ainaki kampaaja sanonu kun joskus pidennyksistä puhuttiin et on iha fiksua ottaa joka toinen kerta just lyhyemmät, nii ne on kevyemmät nii ei oma hius kärsi nii paljon =) mut sopii kyllä tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo samaa se munki kampaaja siinä tais höpöttää ja kiitos kiitooos! :)

      Poista
  2. Hei noi on just tosi kivan pituset ja tosi luonnollisen näköset :)

    VastaaPoista