28. syyskuuta 2012

ÖLÖLÖ

ÖLÖLÖ

Heippa. Tänään mä täytän 20 vuotta. Mä oon ihan poikki ja kuoleman väsyny pitkän ja raskaan duunipäivän jälkeen. Mulla oli kauhee nälkä ku pääsin himaan ja tottakai ekana jouduin tiskaan kattilat puhtaaks että sain jotain ruokaa. Oon ihan masentunu, ei tunnu yhtää synttäripäivältä. Ja mä oon jo 20. Kohta 30.

Asiaa ei oikeestaan oo, teen tähän nyt vaan tämmösen 11 faktaa jutskelssonin.Tai 11 asiaa jotka mietityttää mua.. Kohta raahaan peban vielä kairokoskee kiertään. Heti ku ruoka on sulanu vattas. Mööörö.

JEKKU

1. En oo enää kovin tyytyväinen itteeni. Pidin ittestäni joskus kovastikkin, ulkonäöllisestikkin. Enää en mielestäni näytä kovin hyvältä ja en oo tyytyväinen. Haluaisin kovasti tehdä asian etteen paljon, mutta en osaa alottaa. Tuntuu että junnaan paikallaan.

2. Haluaisin äkkirikastua.

IMG_4873

3. Haluaisin opiskella. En vaan tiedä mitä. Tuntuu että kaikki mitä haluaisin tulevaisuudessa tehdä, niin kaikessa tulee jotain paskaa vastaan minkä takia se vaihtoehto täytyy hylätä.

4. En voi sietää ihmisiä jotka satuttaa lapsiaan. En vaan tajua miks kukaan tekis niin. Näitä on ihan liikaa nykypäivänä.. "Isä pahoinpiteli Pirjo-Riittaa useita kertoja ja telkesi kellariin". PASKAA.

MAIKKIS

5. En myöskään voi käsittää miks jotkut ei käytä turvavyötä. Siis se pitää sut hengissä, samoin sun lapset. En ymmärrä niitä vanhempia mistään kohtaa jotka antaa pienten lasten riehua liikkuvassa autossa tyyliin takaikkunalla. Mitäs sitten kun ajat kolarin ja mukulas lentää sieltä takalasilta tuulilasiin ja siitä asfalttiin ja on vaan märkä läiskä? Nii ja sitte, ne jotka ajattelee että "En minä ikinä koskaan mitään kolaria aja joten en tarvitse turvavyötä". Et ehkä sinä, mutta joku muu voi ajaa niin että suakin sattuu kunnolla.

6. En myöskään tajua lemmikkeihin/eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa. Miks vitussa pitää ottaa lemmikki jos sitä ei rakasteta vaan sitä halutaan satuttaa? Ei ne eläimet saati ne lapset tajua mitä väärää ne tekee.

IMG_4869 7. Luulin, että mun kotoo pois muuttaminen olis ollu surullista tai mulla olis ikävä sinne. Eei se mennykkää ihan niin. Täällä on VIHDOIN se rauha. Hiljasuus. Vaikka Elliinakin on täällä, on rauhallista. Ei oo ollu koti-ikävää, johtuen varmaan siitä että sinne kotiinkotiin voi aina mennä.

8. Välillä tulee ikävä Eila-mummua. En tienny että isovanhemman menettäminen olis näin.. No, menetin ensimmäisen isovanhempani vasta 19 vuotiaana, joten en tienny silloin pienenä miltä se tuntuu kun muilta kuoli mummuja ja pappoja. Nyt tiedän.

FloweR

9. Rakastan sitä kun ei oo kiire mihinkään. Herätä ajoissa töihin ja olla vaan. Olla. Kattoo tv:tä, käydä lenksulla, ilman kiirettä. Ihan rauhassa.

10. Vituttaa poliitikot. Ainaki se Päivi Räsänen joka sano, että laitetaas Suomessa baarit kiinni kahdelta. Hei haloo järki käteen. Mitäs sitten se nuoriso tekee kun kahdelta laitetaan lappu luukulle? Sitten rantautuu Suomeen laittomat afterpartyt. Onks sit Päivillä kivaaa?

IMG_4870

11. Suomen tuomiot on ihan perseestä. Ottakaa Amerikasta mallia. Antakaa oikeenlaisia rangaistuksia. Raiskaa lapsi; saat sakot. Tapa marsu; saat vankeutta. Onks toi oikein? Ei. Nyt oikeesti oikeenlaiset tuomiot ja vaikka olis kuinka ensikertalainen linnapuuhissa niin MIKSI se tuomio pitää lyhentää? Sinne vaan kiven sisään kaikki paskiaiset.

Oon puhunu, kiitos.

2 kommenttia :