12. syyskuuta 2012

otsikon keksimisen vaikeus


E: Moi kamuset! Mä tulin just 12 kilometrin lenkiltä! Nyt olis vieläkin virtaa ku pienessä kylässä, mitäs seuraavaks? Lupauduin lähteen vielä äitin kans vähä lyhyemmälle käppäily lenkille tossa iltasemmalla, mutta nyt tarvittais jotain äksöniä. Oon menny tänään jo kissankirkuessa töihin, herätys 5.40, huh eikä yhtään väsyttäny! No joo, väsymys iski töissä, mutta sielä se myös kahvin voimin selätettiin. Pääsin kotiin jo ajoissa, hain kirppiskamat pois kirppikseltä ja perin rahaseni (jota tuli mun onnekseni vähän enemmän ku odotin, jee), kävin kämpillä moikkailees Jaanaa ja hoidin vähän ostoksia kaupoissa. Silti kaiken tän jälkeen rantauduin maaseudulle jo kolmelta! Eli vieläki oli niinsanotusti melkein koko päivä aikaa tehdä kaikkee.

IMG_5183
SEKA
IMAG0567
IMAG0563

Niinpä mä sit tein välipalaks pakasteesta kasallinen mustikoita luonnonjugurtin kanssa, ja voi että, se on ihan mun uusinta ykkösherrkua! Ja tiettekö mitä?! Äiti oli ostanu mulle pakastimen, eli vihdoin me saadaan kämpille pakastin ja saa tuoda kaikki äitin mulle pakastamat marjat mukana kämpälle! Pakastimetta olo on kamalaa. Nyt saa ostaa kasviksia, jätskiä, kalapuikkoja, katkarapuja ja kaikkee! Huomaatteko, kuinka pienistä asioista voi olla onnellinen.

IMG_5184

Kerkisin vielä ennen lenkkiä kattoon jakson Greyn Anatomiaakin, jonka kolmas tuotantokausi rantautu meidän postilaatikkoon viime viikolla! Oon aikoinani kattonu niitä muutaman ekan tuottiksen, mut jostain syystä jättäny pelin kesken ja nyt päätin hommata ne kaikki tuottikset ihan alusta alkaen. Oon saanu jo Jaanan koukutettua kyseiseen sarjaan ja seuraavaks aion tuoda ne äitille katottavaks. Niin loistava sarja, hyvää huumoria, jänniä jaksoja ja ihmissuhteiden kiemuroita, niitä jaksoja on aina pakko kattoo uutta ja uutta putkeen.

IMG_5180
IMG_5185

Mitäs vielä? No, ehkä mä alan seuraavaks kattoon Eetun kanssa Cabin in the woods -leffaa, jos uskallan. Se osti 47 tuumasen 3D led telkkarin ja joo, onhan se vähä hienompi ku mun pikku 32 tuumanen LG ilman mitään erikoisherkkuja. Kohta me varmaan istutaan sohvalla vierekkäin ääliön näkösenä isot lasit naamalla. Huomenna edessä on oman työvuoron lisäks muutama lisätunti töitä, mutta rahaa tulee ja etelänmatka silmissä, mä teen töitä niin paljo ku vaan on, että saa sit siel tuhlailla. Enää 23 päivää!

2 kommenttia :

  1. Ihanaa ku näitä postauksia on alkanut tulee näin verkkaiseen tahtiin :))

    VastaaPoista
  2. joo mä vähä tässä yks päivä havahduin, että pitäs ehkä vähä parantaa tapojaan! :))

    VastaaPoista