18. syyskuuta 2012

Vapaapäivä


E: Oon jotenki koko viime viikon ollu ihan poikki, kroppa on ollu ihan väsyny ja niin oon ollu mä ihan itekkin. Yöunet on jääny vaan ihan muutamiin tunteihin, ku on ollu niin paljon tekemistä ja sen huomaa kyllä aamusin töissä, mä ku en muutenkaan oo mikään aamuihminen. 

No, eilen illalla päätin, että koska tänään on vapaapäivä, saan nukkua niin pitkään ku tarve vaatii, eli ei herätyskelloo. Ja hups, kuinkas siinä kävikään. Herään jostain kumman syystä ihan hiljasuuteen ja kello on kolme. Joo, ei mun ihan niin pitkään pitäny nukkua. Aamupuurot naamaan, jakso greyn anatomiaa ja pakasteita lappaan kylmälaukkuun. Sit mä jo suuntasinki kämpälle pikapikaa Jaanaa moikkaan ja tsekkaan sen tekemää ylläriä ja siitä kauheeta kyytiä taas pumppiin.

IMG_5310
   Väkersin koneelleni uuden taustakuvanki. Vanha alko käymään jo vähä tylsäks. Eikös ookki kiva? mä ainaski tykkään! 

Eikä sekään ollu ihan niin hyvä idea, se pumppi nimittäin. Tai kai se hyvää teki muuten, mutta eilisen kunnon painojenlisäyksen ja rääkin jäljiltä, mä huomasin jo heti kättelyssä, ettei siitä meinaa tulla mitään. Hikoilin ku pieni sika ja olin ihan velttokasa. No, kuten ne ohjaajatki mulle sano, että ku reenaan niin paljo, voin välillä ottaa vähän löysemminki. Vinkistä viisastuneena (ja oikeesti melkein kuolemaa alkulämmöissä tekevänä) mä päätin, että tän päivän reeni saa sit olla se vähä rennompi reeni. Niimpä puolitin painot melkein kaikessa ja hyvinhän se sit suju. Sain silti rutistettua itestäni kaikki loputki mehut irti ja ei yhtään harmittanu, vaikkei sitä painoo nii paljoo ollukkaan niskassa.

IMG_5307
IMG_5306

Mun vapaapäiväni oliki jotenki paljo nopeemmin ohi, ku oli tarkotus, mutta nyt on ladattu akkuja, rentouduttu ja vähä myös rääkätty itteensä. Sain mä laitettua vanhojentanssipuvunki myyntiin, vaikka tuskin sitä kukaan ostaakaan. Mä en vaan oikein tiedä mitä sen kans pitäis tehdä, tuola se lojuu vintillä pussissa, eikä sille taida olla enää mitään käyttöö, sääli.

IMG_5293

Mä alotin väsäileen jo semmosta vähän pidenpääki postausta, johon menee vähän enemmän aikaa. Saa nähdä koska löydän inspiraatioo jatkaa se loppuun asti.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti