13. syyskuuta 2012

hiukset aikajanalla

J: Mua on tässä jo hetken houkuttanu tehdä postaus mun hiusten muodonmuutoksista alkaen, no siitä mistä koneelta löytyy kuvat. (pahottelen jo valmiiks; osa kuvista on erikokosia kun ovat sieltä vanhimmasta päästä)
Mähän kutosella vedin aika lyhyeks hiukset ja otin mustia raitoja. Keskijakaus oli kova juttu. Sitte tukka sai alkaa kasvaa ja kasiluokalla siirryin sivujakaukseen ja värjäsin ekan kerran koko pään.

Ysillä tukka pysy lyhyehkönä, alaosa vaihtu tummaks ja yläosa vaaleenruskeeks. Tää oli aika kiva, tykkäsin ainaki silloin. ysin lopulla vaihtu pää kokonaan tummanruskeeks.

ägägää
ida ja lasse

Ammattikouluun mennessä tukka sai kasvaa, mutta väri vaihtu pikkuhiljaa rakkaaseen "syvään tummanruskeaan". Tykkäsin ja tykkään edelleen valtavasti melkein mustista hiuksistani. Leikkaus tapahtu itse saksilla pätkien.

amis o.O

En todellakaan tiedä mikä muhun -09 vuonna meni, ku päätin haluta punaset hiukset. Värinpoistoja tein varmaan kolme ja tulos oli järkyttävä kusenkeltanen. Haluamaani punaseen en koskaan päätyny, vaan rakkaat tummat hiukset löysi taas tiensä mun luo.

everyday is a happy day

Tukka sai kasvaa ja rehottaa, mitä nyt ite pätkin sitä saksilla minkä jaksoin. Väri pysy tummana, välillä vähän "syvä tummapunaruskeanakin". Sekin oli ihan kiva sävy, mutta ei sytyttäny mua niinku syvä tummaruskea.

kaikennäköstä
pyörä ja vosu (3)
mörö

Tätä tukkaa mä kaipaan enemmän ku mitään!!

Sitte päätin että nyt riittää. Leikkautin tukan lyhyeks ja värjäytin sen jokski sekalaisen väriseks mikä vivahti vähä violettiin tietyssä valossa. Olihan lyhyt tukka kivaa vaihtelua, mutta kasvatusprosessi perseestä.
Jossain välissä ostin pidennykset joita tuli myös pari kertaa käytettyä..

Snapshot_20110312_3
tevatsu
EGAMI

Tähän päivään asti oon antanu tukan kasvaa. Kampaajalla en oo käyny herran aikoihin, pitäs varmaan.. Ite leikkaan millon mistäki kohtaa.
Ainiin, värjäsin mä nää latvat vaaleiks. Ihan kivan näkönen, ja viikko sitten vedin syvä tummaruskeella. Nyt latvat erottuu paremmin ja pää on taas ihana; melkein musta <3

hesepulla
latvat
IMG_4534

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti