20. syyskuuta 2012

I'm home

E: Mä tulin tänään puolentoistaviikon maalla hengailun jälkeen takas kämpille. Mä oon potenu jotain ihme kyllästymistä koko normi arkeen ja siks halunnu pois arkirutiineista. Täällä mä vaan käyn töissä, lenkillä tai jumpalla ja loppuillan dataan tai katon greyn anatomiaa. Maalla on paljo enemmän tekemistä, sielä mä en edes kerkiä istuun koneella sun muuta, sielä on myös seuraa, eri lenkkireitit ja lyhyempi matka kylpylään jumpalle. Mutta nyt musta tuntu pitkästäaikaa siltä, että voisin taas tulla hetkeks tänne. Siispä aamulla heräsin sen verran aikasin, että kerkisin käydä juoksulenkillä ennen töitä ja sen jälkeen pakkasin kimpsut ja kampsut kasaan ja toin ne takas omaan kotiin.

IMG_5325 IMG_5315 IMG_5314

Toin kotoo mukanani yhden vanhan maton, koska musta tuntuu, että tää kämppä kaipaa lisää huonekaluja ja muutakin kodikkuutta. Kaivoin siis päivällä maton vintiltä ja sain nyt raahattua töiden jälkeen sen tänne meidän kämppään. Mun mielestä se toi heti lisää kodikkuutta tohon mun puoleen huonetta ja se näyttää kivalta. Mä ainaki tykkään. Lisäks äiti lupas meille tänne yhden sohvanki, joka ei enää mahdu sinne. Suunnitteilla on siis lähiviikkoina myös sen tänne tuominen.

IMG_5334 IMG_5335

Nyt mä meen laittaan kynttilöitä palaan, koska on niin tylsän syksyisen pimeetä. Kynttilöillä saa kivasti tunnelmaa ja lämpöö, eli pientä piristystä näihin jo niin kovin pimeisiin iltoihin. On tässä syksyssä jotain hyviäkin puolia, ku vaan jaksaa kaivaa.

ps. en osaa yhtään käyttää tätä uutta bloggeria! Oon yrittäny sinnitellä vanhalla, mut nyt se oli vaihtunu itestään. Sama juttu oli facebookin aikajanan kans, en tykkää muutoksista! :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti