10. syyskuuta 2012

Se on sama ku tuuleen huutais


E:Bliiblaamoi! Viikonloppu ja kolmen päivän vapaat on nyt lusittu ja huomenna on taas herättävä ajoissa töihin! No, mutta onhan se välillä töitäki tehtävä. Eilinen hurahti Eetun kans Tampereen suunnilla metsästäen kaiuttimia sun muuta pientä elektroniikkaa. Ja illalla olikin sit äitin kanssa semmonen urakka, ku pidennysten poisto. Huh, oon antanu niiden vaan olla ja olla, vaikka ne olis pitäny poistaa jo ajat sitte. Niissä oli niin järkyttävät takut, että niitä avattiin kamman kanssa yli kaks tuntia. Nyt oon surullisen lyhythiuksinen, ja näillä on nyt muutama viikko pärjättävä, sillä uudet otan vasta just ennen Jaanan mega partyja. Mutta positiivista kyllä, mun omat hiukset oli kyllä kasvanu aika hyvin!

IMG_5116
IMG_5117

Tänään mä oon vatsapeppujumppaillu Jaanan kanssa, ollu toisessa jumpassa äitin kanssa ja vähä vielä kerinny käymään kaupoillaki. Nyt meillä on saunailta ja kohta me pujahdetaan äitin ja Sohvin kans saunotteleen ja rentoutuun tän päivän liikuntaurakoista. Me nimittäin vielä jumppailujen jälkeen tyhjättiin yks varastollinen tavaraa ,enimmäkseen meidän lapsuusaikasia vaatteita, jotka on nyt menossa UFFille ja siinä vasta oliki hommaa. Kannettiin säkkejä autoon, vintille ja vähän jokapuolelle, lajiteltiin vaatteita kirppikselle, poistoon ja tutuille. Mutta me selvittiin, nyt on varasto tyhjä! Ja sauna odottaa!

IMG_5119
IMG_5114

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti